קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

כרובית איטלקית צלויה

כרובית איטלקית צלויה
כרובית איטלקית קלויה יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. זה מנות ראשונות יש 137 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 11 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל כשרים, שמן זית, פטרוזיליה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. נסו כרובית קלויה איטלקית, סלט כרובית קלוי איטלקי, ו כרובית איטלקית (מתכונים דומים).

הוראות

1
התאם מתלה תנור למיקום העליון ולחמם מראש את התנור ל 475 מעלות F. לזרוק יחד את הכרובית, עגבניות, שמן זית, צלפים, 1/2 כפית מלח, כמה טחינה של פלפל ואת השום על תבנית אפייה. צולים עד שהכרובית מתבשלת בכמה מקומות והיא רכה, מתהפכת באמצע, בערך 20 דקות. לזרוק עם לחיצה של לימון והפטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
כרוביתכרובית
שמן זיתשמן זית
עגבנייהעגבנייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
צלפיםצלפים
שוםשום
פלפלפלפל
לימוןלימון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מגישים חמים.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 62 דולר לבקבוק.
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
אדום רובי אינטנסיבי. עוצמה ועשירה עם הערות חריפות ובלסמיות ואחריהן ניחוחות פירות יער אדומים. טאנינים עדינים ואלגנטיים משמחים את החך, ומכריזים על טעם לוואי נעים וארוך.