קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

כריך טונה

כריך טונה
כריך טונה הוא חלב חינם ו pescatarian מנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 271 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-21 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך לחם, מיץ לימון, לחם, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: כריך הודו Checkerboard, כריך טונה ניסואז עם כריך Thins®, ו כריך טונה חם.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה זיווג עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ריימונד R אוסף מרלו. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Raymond Collection Merlot
Raymond Collection Merlot
המרלו ממלא את הפה בטעמי דובדבן, פטל ושזיף חלקים יחד עם רמזים של אדמה ותבלינים בגימור וניל קלוי. בעל גוף מלא, אך נגיש, עם איזון טוב של חומצה וטאנינים. הצמד עם כל דבר מ סלמון בגריל, בשר חזיר tenderloin, עוף ברביקיו וצלעות לקארי אדום תאילנדי או טג ' ין מרוקאי.