קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

כריך מוצרלה עם פנים פתוחות

כריך מוצרלה עם פנים פתוחות
כריך מוצרלה פנים פתוח הוא לקטו אובו צמחוני הר העבודה. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 270 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חומץ בלסמי, עגבנייה, לחם ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 17 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 24%. מתכונים דומים: כריך אלביס עם פנים פתוחות, כריך ביצה עם פנים פתוחות, ו כריך הודו פנים פתוח.

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות צלזיוס (200 מעלות צלזיוס). מרפדים תבנית בנייר אפייה.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
הניחו את 4 פרוסות הלחם האיטלקי על תבנית האפייה המוכנה; מעל כל חתיכת לחם פרוסת עגבנייה, עלה בזיליקום ופרוסת גבינת מוצרלה.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
לחם איטלקילחם איטלקי
בזיליקום טריבזיליקום טרי
עגבנייהעגבנייה
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים בתנור שחומם מראש עד שהגבינה נמסה, בערך 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מזלפים כל כריך 1/2 כף שמן זית וחומץ בלסמי.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
שמן זיתשמן זית

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הבלטורה רוסו ספומנטה האדומה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
הצבע התוסס והאודם של ספומנטה אדומה של בלאטורה רוסו הופך אותו ליין מבעבע שובה לב. ניחוחות מזמינים המזכירים אוכמניות והדרים יוצרים זר מורכב להפליא. מאוזן ועשיר באופי זני, יין מבעבע זה מרענן על ידי שילוב טעמים של פטל ודובדבנים המספקים גימור פריך ונקי.בעוד שספומנטס נהנים באופן מסורתי עם קינוחים, בלאטורה רוסו אדום ספומנטה הוא בן לוויה אלגנטי וחגיגי לכל אירוע.אלכוהול: 8.20%