קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

כריך סטייק בגריל עם Poblano חמוציות Chutney

כריך סטייק בגריל עם Poblano חמוציות Chutney
כריך סטייק בגריל עם Poblano חמוציות Chutney עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 635 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 30 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם מלח כשר, מים, מיץ תפוזים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. מתכונים דומים: כריך הודו וברי בגריל עם צ'אטני חמוציות, סטייק על האש וטאקו Poblano, ו סטייק חצאית בגריל עם רליש Poblano.

מרכיבים

8פרוסותלחם, איכות טובהלחם, איכות טובה3(חוֹרֶף)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה2(חוֹרֶף)חמאה, מרוכךחמאה, מרוכך2(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות (טרי או קפוא )חמוציות (טרי או קפוא )1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר מגובש, טחוןג'ינג'ר מגובש, טחון11 קילו קישואים,¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו2(חוֹרֶף)צימוקים זהוביםצימוקים זהובים0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת הווארטי (8 פרוסות מעדנייה)גבינת הווארטי (8 פרוסות מעדנייה)1תפוזים, מיץ וגרירהתפוזים, מיץ וגרירה2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד11 קילו קישואים,1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיסטוקים, קצוץפיסטוקים, קצוץ1גבינת חלב פרה מיושנתגבינת חלב פרה מיושנת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום, טחון דקבצל אדום, טחון דק340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק סינטה בעובי 3/4 אינץסטייק סינטה בעובי 3/4 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק בתפריט? נסה זיווג עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו ניקל וניקל האריס ויניארד עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בהירים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול כולם משתלבים יחד כדי לשכר את האף כמו מרלו יין האריס 2016 מנפול מהזכוכית. על החיך, ערך עסיסי ופירותי נתמך על ידי טאנינים לעיסים וחומציות איזון, יצירת שכבות עבותות המעטרות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.