קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות31
מגזין

כריך סרטן קליפורניה

כריך סרטן קליפורניה
כריך סרטן קליפורניה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 672 קלוריות, 34 גרם חלבון, ו 25 גרם שומן. מתכון פסקטרי זה משרת 4 . גשו לסופר וקנו נבטי אספסת, גבינת שמנת, בצל ירוק, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש באבוקדו אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מוס אבוקדו שוקולד / מוס אבוקדו שוקולד מריר מהיר כמו קינוח. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף די טוב של 71%. נסו כריך סרטן קליפורניה, סלט סרטנים בקליפורניה, ו חיקוי סרטן קליפורניה רול בוריטו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים סרטנים, גבינת שמנת, מיונז, בצל, מיץ לימון, מלח, פלפל וקאיין בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
בצלבצל
פלפלפלפל
סרטןסרטן
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
כפית תערובת על 4 פרוסות לחם. מעל כל אחד מהם מעט אבוקדו ונבטים ופרוסת לחם נוספת וחותכים לשניים.
מרכיבים שתצטרך
אבוקדואבוקדו
נבטיםנבטים
לחםלחם

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכה עובדת ממש טוב עם שרדונה, מוסקדט וריזלינג. שרדונה חמאתי נהדר לצדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, ואילו מוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. לאפיס לונה שרדונה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
לפיס לונה שרדונה
לפיס לונה שרדונה
גרידת תפוז, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. בעל גוף מלא, רענן ומלא חיים, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור חמאה מלוח.