קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

כריך קציץ בשר חריף

כריך קציץ בשר חריף
כריך קציץ בשר חריף יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 83 גרם חלבון 53 גרם של שומן, וסך הכל 912 קלוריות. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. לך לחנות ותביא בייקון, מלח, רוטב עגבניות מקסיקני ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד בריוש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת בריוש תפוחים בקרמל בגריל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -50 דקות. נסו כריך קציץ בשר, כריך קציץ בשר של החברה, ו כריך בשר הודו ושלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 425 מעלות F. בקערת ערבוב גדולה, מערבבים את הבשר, סלסה, פירורי לחם, 2 כפות ווסטרשייר, מלח, פלפל, 1/2 כפית קאיין, ביצה וחלפיניו. השתמש בידיים שלך ומערבבים היטב. לטפוח לתוך מחבת כיכר. למעלה עם קטשופ, הנותרים 1 כף ווסטרשייר, ואת הנותרים 1/2 כפית קאיין. להחליק מעל ואופים עד מבושל דרך, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
פירורי לחםפירורי לחם
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
קטשופקטשופ
פלפלפלפל
סלסהסלסה
בקרבקר
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
תנורתנור
מחבת כיכרמחבת כיכר
2
הסר מהתנור ולתת מגניב במשך 30 דקות. עכשיו זה המקום שבו המתכון מקבל כיף ואתה מקבל להשתמש בדמיון שלך!!! לאחר קציץ הבשר מתקרר, חותכים ל-8 פרוסות דקות (השתמשו ב-2 פרוסות לכל כריך). אתה יכול להשתמש בכל סוג של לחם. אנו משתמשים בריוש רול, אבל אתה יכול להשתמש בקייזר, איטלקי כפרי או כל דבר שיחזיק את כריך מבולגן. השתמש בחלק מהתוספות המוצעות שלנו כדי לשכלל את כריך קציץ הבשר שלך. תהנו!
מרכיבים שתצטרך
בריושבריוש
לחםלחם
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים