קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות52
מגזין

כריכי בשר חזיר וייטנאמי בגריל

כריכי בשר חזיר וייטנאמי בגריל
המתכון וייטנאמי טוסט קציצת בשר חזיר מוכן בערך 1 שעה ו -30 דקות וזה בהחלט עצום חלב חינם ומתאים לאוהבי מזון וייטנאמי. מנה אחת מכילה 1118 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 39 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. מתכון זה של מזון ויין יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו פלפל, שיני שום, ערמוני מים, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. כדי להשתמש ב קורנפלור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג קורנפלור שוקולד כקינוח. מתכונים דומים: כריכי חזיר וייטנאמיים בגריל, כריכי חזיר בסגנון וייטנאמי, ו כריכי בשר כבש וייטנאמי.

הוראות

1
משרים שישה שיפודי במבוק 10 אינץ ' במים במשך 20 דקות; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
2
בינתיים, במחבת בינונית, חום 2 כפות של שמן צמחי.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיף את השום, צ ' ילי ושאלות ומבשלים מעל חום מתון עד מתרכך, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את יין האורז ומביאים לרתיחה. מערבבים ברוטב עגבניות ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד מעובה, כ 10 דקות. מערבבים ב 1 כף רוטב הדגים.
מרכיבים שתצטרך
5
בקערה גדולה, לערבב בעדינות את חזיר הקרקע עם בצל, ערמוני מים, קורנפלור, כוסברה קצוצה, קמחי, רוטב סויה, פלפל, שמן שומשום, תערובת ביצה מוכה ואת 1 כפית הנותרים של שמן צמחי 2 1/2 כפות של רוטב דגים. באמצעות ידיים לחות, לגלגל את התערובת לתוך 30 כדורי בשר. להשחיל את כדורי הבשר על שיפודים ומקרר עד צונן.
מרכיבים שתצטרך
6
תדליק גריל. מברשת קלה את כדורי הבשר עם שמן צמחי וגריל על אש חמה עד השחמה מבושל דרך, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
חצי את הלחמניות לאורך מבלי לחתוך את כל הדרך. תחצי את כדורי הבשר, תדחפי אותם לתוך הלחמניות ותכפי את רוטב העגבניות עליהם. למעלה עם גזר כבוש מהיר עלי כוסברה ומגישים עם רוטב חריף.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. היין יבש Chenin Blanc קריק יבש, יין עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יפה זה הוא להפליא בציר עקבי לאחר בציר. אנו מקבלים פרי Chenin Blanc מעולה מחוות וילסון בקלרקסבורג, ומאפשר לנו לייצר יין אקספרסיבי, מגוון וטעים. בהתחלה מערבולת, ארומטיקה של אגס לבן, אננס ובננה באביב קדימה מהזכוכית. על החיך, היין מרענן עם טעמים של מנדרינה בשלה ואפרסקים. Mouthfeel הוא תוסס, אבל עשיר ויש לו creaminess עדין. 100% תסיסה נירוסטה מבטיחה את האוהדים אופי פירות טריים של יין זה למדו להעריך לאורך השנים. זהו סיפטר הקיץ המובהק והיין המושלם להשתלבות בצדפות טריות!