קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות16
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

כריכי גלידה תוצרת בית

כריכי גלידה תוצרת בית
כריכי גלידה תוצרת בית לוקח בערך 35 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 6 גרם חלבון, 24 גרם שומן, ובסך הכל 419 קלוריות. מתכון זה משמש 16. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו קינוח זול. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה מושלם עבור קיץ. גשו לסופר וקנו תמצית ונילן, קיצור, מים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 15%, וזה לא כל כך מדהים. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם כריכי גלידה תוצרת בית עם גלידת מנטה, כריכי גלידה תוצרת בית, ו כריכי 'גלידה' תוצרת בית.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את תערובת העוגה, קיצור, חמאה, ביצה, מים ווניל עד לקבלת תערובת אחידה. מחלקים לארבעה חלקים שווים.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
תערובת עוגהתערובת עוגה
ונילוניל
חמאהחמאה
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בין נייר שעווה, לגלגל חלק אחד לתוך 10 אינץ'. 6 אינץ'. איקס מלבן.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
3
מוציאים פיסת נייר שעווה אחת והופכים בצק על תבנית אפייה לא משומנת. ציון הבצק לשמונה חלקים, כל אחד 3-ב. איקס 2-1 / 2-ב. חזור על הפעולה עם יתרת הבצק.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 350 כ 8-10 דקות או עד לתפיחה. מיד לחתוך לאורך שורות הבקיע חורים זין בכל חתיכה עם מזלג. מצננים על מתלי תיל.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
חותכים גלידה ל -16 פרוסות, כל אחת 3 אינץ'. איקס 2-1 / 2-ב. איקס 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
6
מניחים פרוסת גלידה בין שתי עוגיות שוקולד; עוטפים בניילון. מקפיאים על תבנית עם נייר אפייה למשך הלילה. ניתן להקפיא עד 2 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
עוגיות שוקולדעוגיות שוקולד
גלידהגלידה
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

ניתן לשלב כריכי גלידה עם שרי שמנת, משקה אלכוהולי ומרכיב. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "