קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות85
מגזין

כריכי סלט טונה איטלקיים עם רוטב זית שחור

כריכי סלט טונה איטלקיים עם רוטב זית שחור
כריכי סלט טונה איטלקיים עם רוטב זית-שחור עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 1254 קלוריות, 57 גר' של חלבון, ו 52 גרם שומן. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. אם יש לכם פחיות של טונה מיובאת עמוסה בשמן זית, ארבעה אורכי 6 אינץ ' של באגט, זיתים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, מתכונים דומים: כריכי סלט טונה איטלקיים W / רוטב זית שחור, טונה איטלקית עם עניבות פרפר, פלפל שחור ושמן זית, ו ביצת קיטנקל או טונאן וסנדוויצ'ים לסלט זית.

הוראות

1
בקערה בינונית מערבבים את הפטרוזיליה, זיתים שחורים, שמן זית, אנשובי, שום, מיץ לימון ותימין. מתבלים את הרוטב במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
2
בסיר קטן של מים מלוחים רותחים, בלאנש את אפונה שלג במשך 1 דקה, או עד שהם ירוקים בהירים פשוט רך.
מרכיבים שתצטרך
3
מסננים את אפונה שלג לרענן אותם מתחת למים קרים, ואז לטפוח יבש. פורסים את אפונה השלג לאורך לרצועות 1/4 אינץ ' וזורקים אותם עם 1 כף של רוטב הזית.
מרכיבים שתצטרך
4
בקערה בינונית, קל לשבור את הטונה סחוטה עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים 6 כפות של רוטב הזית וזורקים בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
6
מורחים את הצדדים החתוכים של הלחמניות או חתיכות בגט עם רוטב הזית הנותר. על החצאים התחתונים של לחמניות או חתיכות בגט, לארגן את אפונה שלג, ואחריו פרוסות בצל אדום, עגבניות, טונה וביצים פרוסות. סגור את כריכי הטונה והגש.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו עמק אלכסנדר מטנזאס עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.