קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

כתוש תפוחי אדמה חדשים עם קרם Fraîche וכוסברה סדוקה

כתוש תפוחי אדמה חדשים עם קרם Fraîche וכוסברה סדוקה
תפוחי אדמה חדשים מרוסקים עם קרם Fraîche וכוסברה סדוקה עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. מנה אחת מכילה 241 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 12 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פלפל, מלח ים, קרם פרש, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו בצל של קרטיס סטון Bhaji עם כוסברה קרם Fraîche, קישואים צהובים צוננים ומרק כרישה עם כוסברה ולימון קרם Fraîche, ו תפוחי אדמה מסולסלים עם קרם פרש (מתכונים דומים).

הוראות

1
לפזר את זרעי כוסברה על החלק התחתון של מחבת קטנה. טוסט מעל חום נמוך בינוני, רועד את המחבת לעתים קרובות, במשך 3 עד 4 דקות או עד שאתה מקבל רק ניחוח של הניחוח שלהם.
מרכיבים שתצטרך
2
מניחים גיליון נייר מגבת על משטח העבודה שלך ושופכים את הזרעים על זה. השתמש בצד של סכין שף או בתחתית שטוחה של כוס כבדה כדי למחוץ את הזרעים. בזהירות להטות את הזרעים לתוך קערה קטנה; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים את תפוחי האדמה בסיר גדול עם מים קרים מספיק כדי לכסות אותם על ידי 2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים מלח כשר לפי הטעם (כ-1 כפית לליטר). מביאים לרתיחה, להפחית את החום עד בינוני, ומבשלים עד תפוחי האדמה רכים כאשר פירסינג עם קצה הסכין, 25 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מסננים את תפוחי האדמה וחוזרים לסיר. לכסות ולשמור חם עד מוכן לשרת. רגע לפני ההגשה, להעביר אותם לתבשיל רדוד. באמצעות סכין קילוף, לקלף את תפוחי האדמה, אם תרצה בכך. עם מזלג או מחית תפוחי אדמה, לרסק את תפוחי האדמה בעדינות רק כדי לפצל אותם פתוח.
מרכיבים שתצטרך
6
מפזרים קלות עם מלח ים. מערבבים את frache crme עד חלקה כפית אותו על תפוחי האדמה.
מרכיבים שתצטרך
7
חותכים את החמאה לחתיכות קטנות ומפזרים אותו על תפוחי האדמה. פזר את כוסברה על החלק העליון ומפזרים יותר מלח ים ופלפל טחון טרי. למעלה עם עירית, אם תרצה, לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך