קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

לא לאפות מתוק מארי ברים

לא לאפות מתוק מארי ברים
המתכון לא לאפות ברים מארי מתוקים יכול להתבצע בסביבות 1 שעה ו 20 דקות. מתכון זה מכין 24 מנות עם 152 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכלמתכונים יש 51 אוהדים. כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. אם יש לכם דגני אורז, חמאה, שוקולד צ'יפס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. עם כפית ציון 18%, המנה הזו לא כל כך גדולה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון אופה העוף של מארי, אופה העוף של מארי, ו חטיפי חמאת בוטנים מתוקים ומלוחים ללא אפייה.

הוראות

1
הכינו תבנית אפייה מרובעת בגודל 8 אינץ ' עם תרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
מבשלים ומערבבים יחד חמאת בוטנים, סירופ תירס, סוכר חום וחמאה בסיר גדול על אש בינונית-נמוכה עד לרתיחה. מקפלים דגני אורז פריכים ובוטנים לתערובת חמאת הבוטנים; לחץ לתבנית האפייה המוכנה.
מרכיבים שתצטרך
דגני אורז נפוחיםדגני אורז נפוחים
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
סוכר חוםסוכר חום
סירופ תירססירופ תירס
בוטניםבוטנים
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מפזרים שוקולד צ ' יפס באופן שווה מעל החלק העליון של התערובת החמה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
4
תנו לשוקולד צ ' יפס להמיס; מורחים שוקולד מעל בשכבה אחידה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
שוקולדשוקולד
מורחיםמורחים
5
מקררים עד שהתערובת מתקשה, בערך 1 שעה.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות פרארי פרל. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-38 דולר לבקבוק.
פרארי פרל
פרארי פרל
קש-צהוב עם ברק זהוב קל. אינטנסיבי ומעודן במיוחד עם ניחוחות של שקדים, תפוחים, תבלין קל ורמזים לקרום לחם. יבש, נקי ואלגנטי עם חלקות לאורך זמן. הערות של תפוחים בשלים, שמרים נעימים ושקדים מתוקים.