קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

לב פשוט של דקל וסלט עגבניות

לב פשוט של דקל וסלט עגבניות
לב פשוט של כף יד & סלט עגבניות דורש כ 10 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, הפליאוליתית, ואת המתכון הצמחוני lacto ovo יש 148 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. זה עובד היטב כמו תוספת ידידותית לתקציב. אם יש לכם שמן זית, עגבניות שרי, פטרוזיליה שטוחה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. מתכונים דומים: לב שיפודי סלט דקל (Salada de Palmito no Espeto), Ginataang ubod (לב של דקל בקרם קוקוס), ו עגבניות ולבבות של סלט דקל.

הוראות

1
מערבבים יחד את הלבבות של כף היד, עגבניות ובצל באביב.
מרכיבים שתצטרך
לבבות דקללבבות דקל
בצל אביבבצל אביב
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
2
להקציף יחד חומץ שרי ושמן זית.
מרכיבים שתצטרך
חומץ שריחומץ שרי
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
3
טפטוף על הסלט.
4
מפזרים את הפטרוזיליה, זורקים הכל יחד ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן הן אפשרויות נהדרות לסלט. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. שרדונה "טרנטדיו לה סטוריה" עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.