קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות2
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

לבבות ברי עם קרם שוקולד כתום

לבבות ברי עם קרם שוקולד כתום
לבבות ברי עם קרם שוקולד כתום יכול להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. צופה הדמות שלך? זה מתכון חינם חלב יש 166 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. גשו לסופר וקנו פטל, קרם שוקולד כתום, בצק עלים שמנת, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 30%. הציון הזה די גרוע. נסו לבבות ברי עם קרם שוקולד כתום, לבבות קקאו שוקולד כתום, ו סקונס שוקולד מטפטף שוקולד עם קרם קרוש מנומר שוקולד וכתום ומרמלדה כתומה (מתכונים דומים).

הוראות

1
על שני גליונות אפייה בגודל 12 על 15 אינץ 'בחמאה קלה, בעזרת מרית צרה, מעצבים חלקים של 1/4 כוס של בצק עלים קרם ללבבות בגודל 3 אינץ' על פני הממד הרחב ביותר ואורך 3 אינץ ' במרכז. הפוך את נ בחלק העליון של הלבבות עמוק, שכן הם מאבדים הגדרה כפי שהם אופים (ראה הערות).
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
מריתמרית
2
אופים בתנור רגיל 375 או הסעה עד שהנפיחות מזהיבות, 25 עד 35 דקות; אם אופים את הסדינים בו זמנית בתנור אחד, החליפו את מיקומם באמצע הדרך. עם שיפוד עץ, לתקוע כל נשיפה בכמה מקומות, ולאחר מכן להמשיך אפייה עד חום זהוב, יבש, פריך, 5 עד 8 דקות יותר.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
שיפודיםשיפודים
3
העבירו פחזניות למתלים כדי להתקרר לחלוטין.
4
פורסים לבבות לשניים אופקית. מניחים כל בסיס על צלחת קינוח וממלאים בקרם שוקולד-תפוז.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
כתוםכתום
קרםקרם
בסיסבסיס
5
שוטפים ומסננים פטל; טפיחה יבשה. מחלקים פירות יער באופן שווה על פני מילוי (שמור כמה לקישוט אם תרצה). הגדר צמרות לב מעל פירות יער.
מרכיבים שתצטרך
פטלפטל
פירות יערפירות יער
6
מקשטים בתלתלי שוקולד חצי מתוקים ומנפים מעט אבקת סוכר או קקאו לא ממותק מעל החלק העליון.
מרכיבים שתצטרך
Semisweet שוקולדSemisweet שוקולד
אבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק
אבקת סוכראבקת סוכר