קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות9
ציון בריאות5
מגזין

לביבות זנגוויל עם תוספת תפוחים

לביבות זנגוויל עם תוספת תפוחים
צריך ארוחת בוקר צמחונית לקטו אובו? לביבות זנגוויל עם תוספת תפוחים יכולות להיות מתכון מדהים לנסות. מתכון זה משמש 9. מנה אחת מכילה 532 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך חלב, אבקת אפייה, שמן קנולן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. זה יהיה להיט שלך חג המולד אירוע. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 35%, וזה לא כל כך יוצא דופן. מתכונים דומים: וופלים זנגוויל עם תוספת תפוח קינמון, עוגות ג'ינג'ר דבש עם תוספת תפוח קרמל, ו לביבות תפוחים מחיטה מלאה עם תוספת אגוזים.

הוראות

1
בסיר גדול מבשלים תפוחים בחמאה על אש בינונית במשך 6-8 דקות או עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
שלב סוכר וקינמון.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
סוכרסוכר
3
מפזרים מעל תפוחים; מערבבים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח
4
מסירים מהאש. מערבבים פנימה וניל ושומרים על חום.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
5
בקערה קטנה שלבו את הקמח, אבקת האפייה, תבלין פאי הדלעת, הסודה לשתייה והמלח. בקערה אחרת מקציפים את הביצים, החלב, המולסה והשמן. מערבבים לחומרים יבשים רק עד שהם לחים.
מרכיבים שתצטרך
עוגת דלעת תבליןעוגת דלעת תבלין
סודה לשתייהסודה לשתייה
מולסהמולסה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
6
יוצקים את הבלילה על ידי 1/4 כוסות על מחבת חמה משומנת; הופכים כאשר נוצרות בועות מעל. מבשלים עד שהצד השני מזהיב.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מגישים עם תוספת תפוחים.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח

מרכיבים

2largesתפוחים, קלופים פרוסים דקתפוחים, קלופים פרוסים דק21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, קוביותחמאה, קוביות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2ביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2% חלב2% חלב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס