קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות4
ציון בריאות50
מגזין

לובסטר ותפוחי אדמה בגריל עם ויניגרט בזיליקום

לובסטר ותפוחי אדמה בגריל עם ויניגרט בזיליקום
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל לובסטר ותפוחי אדמה בגריל עם ויניגרט בזיליקום. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 4 . מנה אחת מכילה עד 34 גרם חלבון 38 גרם של שומן, וסך הכל 601 קלוריות. אם יש לכם סוכר, חומץ יין אדום, שיני שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 5 שעות. מתכונים דומים: לובסטר בגריל עם ויניגרט צ'ילי שמנת, ריזוטו דיו דיונון שחור עם סרטנים בגריל, לובסטר ויניגרט בצל ירוק, ו תפוחי אדמה חמים עם ויניגרט בזיליקום.

הוראות

1
לצלול לובסטרים קפיצת ראש לתוך סיר 12 ליטר של מים מלוחים רותחים. לבשל, מכוסה, מעל חום גבוה 4 דקות (עבור 1 1/4-lb לובסטר) עד 5 דקות (עבור 1 1/2-lb לובסטר) מרגע שהם נכנסים למים.
מרכיבים שתצטרך
2
העברה עם מלקחיים למסננת גדולה לנקז מגניב. (לובסטרים לא יהיה מבושל באופן מלא.) לחזור מים בישול לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים תפוחי אדמה למים רותחים ומבשלים, חשופים, עד רק במכרז, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מסננים במסננת.
5
כאשר לובסטרים מגניבים מספיק כדי לטפל, לסובב את הציפורניים (כולל פרקי אצבעות) ולסדוק עם פטיש בשר או מערוך. חצי לובסטרים לאורך בעזרת סכין גדולה וכבדה. להזמין עמק ירוק וכל רו כתום מגופים לשימוש נוסף אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
6
הכן גריל לבישול ישיר-חום מעל פחם בינוני חם (חום גבוה בינוני לגז).
7
בעוד גריל מתחמם, להקציף יחד חומץ, מיץ לימון, שום, פתיתי פלפל אדום, סוכר, ומלח בקערה.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיף שמן בזרם איטי, לטאטא עד מעורבב היטב, ואז מערבבים בזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
9
חצי תפוחי אדמה. מתלה גריל שמן, ואז גריל תפוחי אדמה, לחתוך צדדים למטה, מכוסה רק אם באמצעות גריל גז, מתהפך פעם אחת, עד סימני גריל מופיעים, על 4 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
10
להעביר לקערה ולזרוק עם 2 כפות ויניגרט. שמור על תפוחי אדמה חמים, מכוסים.
מרכיבים שתצטרך
11
מתלה גריל שמן, ואז גריל 4 חצאי לובסטר, לחתוך צדדים למטה, וכל הציפורניים, מכוסה רק אם באמצעות גריל גז, עד סימני גריל מופיעים על בשר, על 4 דקות. הפוך גופים וטפרים וגריל באותו אופן 4 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
12
להעביר קערה גדולה לזרוק עם 1/4 כוס ויניגרט, ואז לשמור על חם, מכוסה. גריל שנותר חצאי לובסטר באותו אופן ולהוסיף לאותה קערה, משליך למעיל.
מרכיבים שתצטרך
13
לסדר ארוגולה על מגש גדול העליון עם לובסטר בגריל ותפוחי אדמה.
מרכיבים שתצטרך
14
טפטוף עם 1/2 כוס ויניגרט ומגישים ויניגרט הנותרים בצד.
מרכיבים שתצטרך
1
* ניתן לבשל לובסטרים ב-2 קבוצות בסיר של 8 עד 10 ליטר.* אם אתה לא מסוגל גריל בחוץ, לובסטרים ותפוחי אדמה יכולים להיות מבושלים חם משומן היטב מתובל היטב (2 מבער) מחבת גריל מחורר על חום גבוה בינוני.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

שאבלי ושרדונה הם בחירה מצוינת ללובסטר. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. Domaine Seguinot-Bordet Chablis (חצי בקבוק) עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Domaine Seguinot-Bordet Chablis (חצי בקבוק)
Domaine Seguinot-Bordet Chablis (חצי בקבוק)
אף מורכב עם תווים פרחוניים, פירותיים ומינרליים המחקים את החיך המרענן שלו. תפוח ירוק, קליפת לימון וחומציות מלוחה. טעים.