קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות80
מגזין

לוקוס קלוי בעלי בננה עם טעם אננס כתום ושעועית אדומה ואורז

לוקוס קלוי בעלי בננה עם טעם אננס כתום ושעועית אדומה ואורז
לוקוס קלוי עלים בננה עם תפוזים אננס להתענג שעועית אדומה ואורז יכול להיות רק את המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 52 גרם חלבון, 45 גרם שומן, ובסך הכל של 859 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 39% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. אם יש לכם אננס, עלה בננה, שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. עם כפית ציון 83%, המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו הליבוט קלוי עם תענוג בננה כתום, לוקוס מאודה בקלף עם רוטב תפוזים חמוץ ותענוג מרטיני, ו סיר חרס שעועית אדומה ואורז (מתכונים דומים).

הוראות

1
לוקוס: מחממים תנור ל -400 מעלות צלזיוס.משפשפים כל פילה בשמן זית ומתבלים במלח ופלפל לפי הטעם. עוטפים כל פילה בעלה בננה, בסגנון מעטפה ומניחים תפר בצד על תבנית עם נייר אפייה. צולים 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
עלי בננהעלי בננה
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
דקרדקר
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
הניחו את המנות בצד התפר כלפי מעלה על מגש וקפלו לאחור את דפנות עלה הבננה כדי לחשוף את הדג.
מרכיבים שתצטרך
עלי בננהעלי בננה
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
3
מניחים מעל כמה כפות מהתענוג ומקשטים במנטה, כוסברה ופלפלים.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
1
מחממים שמן בתנור הולנדי גדול.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים את הבצל, הסלרי, השום והבצל הירוק ומבשלים עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים את השעועית הספוגה, עצם חזיר, עלה דפנה, טימין, פלפל אדום ו -3 כוסות מים קרים. מביאים לרתיחה, מצמצמים לרתיחה ומבשלים 1 1/2 שעות או עד שהשעועית רכה. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
עצם חזירעצם חזיר
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
4
מניחים אורז בקערה גדולה ומוסיפים את תערובת השעועית.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
5
מערבבים לשלב ולקפל כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
6
שלב את כל החומרים בקערה בינונית והניח לשבת בטמפרטורת החדר למשך 30 דקות לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)רוטב עגבניות hunt's®-ללא תוספת מלחרוטב עגבניות hunt's®-ללא תוספת מלח1עלה בננה, חתוך ל 4 מלבניםעלה בננה, חתוך ל 4 מלבנים1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1מעקבסלרי, קצוץסלרי, קצוץ1ניו מקסיקו צ'ילה אדומה, קלויה במחבת על אש גבוהה למשך 20 שניות ונמחצהניו מקסיקו צ'ילה אדומה, קלויה במחבת על אש גבוהה למשך 20 שניות ונמחצה4ריבס, קצוץ טרי או קפואכוסברה קצוצהכוסברה קצוצה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז עם תבואה ארוכה, מבושלאורז עם תבואה ארוכה, מבושל2(חוֹרֶף)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון4ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ4בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ4פילהפילה לוקוס, בערך 6 אונקיות כל אחדפילה לוקוס, בערך 6 אונקיות כל אחד1עצם חזיר או חזיר חזיר, בערך 1 1/2 קילועצם חזיר או חזיר חזיר, בערך 1 1/2 קילו11 קילו קישואים,1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1ליים, מיץליים, מיץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואנענע קצוצהנענע קצוצה4עלי נענע, חתוכים לתותחיםעלי נענע, חתוכים לתותחים2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות6(חוֹרֶף)שמן זית טהורשמן זית טהור1גדולבצל ספרדי, קצוץ דקבצל ספרדי, קצוץ דק2תפוזים, קלופים ומפולחיםתפוזים, קלופים ומפולחים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס טרי, חתוך לקוביות קטנותאננס טרי, חתוך לקוביות קטנות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית אדומה, ספוגה לילה, מרוקנת, שטופהשעועית אדומה, ספוגה לילה, מרוקנת, שטופה4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ1צביטהצבוט פתיתי פלפל אדוםצבוט פתיתי פלפל אדום4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל2sprigs2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה להתאים עם פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. סנט מייקל-אפאן כעס פינו גריגיו עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפאן כעס פינו גריגיו
סנט מייקל-אפאן כעס פינו גריגיו
תלוי בקרקע ובמיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט עד לגידולים עליונים מוחלטים. הכרמים החמים וחשופים לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ הגיר הדשנה שלהם, הם דוגמה לספר לימוד. הכעס אלטו אדיג ' ה פינו גריגיו יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק משתלב היטב עם מרק דגים ודגים, חזה עופות גיני או פילה עגל.