קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות10
ציון בריאות5
מגזין

לזניה בקר קלה

לזניה בקר קלה
המתכון לזניה בקר קל יכול להתבצע בערך 1 שעה ו 5 דקות. מתכון זה מכין 10 מנות עם 494 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 23 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 34 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. אם יש לכם אטריות לזניה, ביצים, בקר טחון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון של 50%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: לזניה בקר קלה, לזניה קלה של בקר וריקוטה, ו לזניה בקר קל קלאסי.

הוראות

1
מחממים תנור לחום של 375 מעלות צלזיוס. בשר בקר טחון חום במחבת 12 אינץ'; מסננים. מערבבים פנימה רוטב פסטה; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
רוטב פסטהרוטב פסטה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
תנורתנור
2
שלב גבינת ריקוטה, גבינת מוצרלה, 1/4 כוס גבינת פרמזן וביצים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
פרמזןפרמזן
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מורחים באופן שווה 1 כוס רוטב בשר בתבנית אפייה בגודל 13 על 9 אינץ'. מסדרים 4 אטריות לזניה לאורך הרוטב, ואז מעליהם 1 כוס רוטב בשר ו -1 / 2 מתערובת גבינת הריקוטה; חזור על הפעולה, מסתיים ברוטב. מכסים בנייר אלומיניום ואופים 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אטריות לזניהאטריות לזניה
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
רוטברוטב
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
4
מוציאים נייר כסף ומפזרים 1/4 כוס גבינת פרמזן שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
אופים חשפו 5 דקות נוספות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מניחים לעמוד 10 דקות לפני ההגשה.

יין מומלץ: קיאנטיname, Montepulciano, סנג ' ובזה

קיאנטי, מונטפולצ ' יאנו וסנגיובזה הם הבחירות המובילות שלי ללזניה. לזניה משתלבת היטב עם יין אדום בעל גוף בינוני עם חומציות גבוהה יותר. סנג 'יובזה, מונטפולצ' יאנו וקיאנטי כולם מתאימים לחשבון. קסאלוסטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
קזלוסטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
קזלוסטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
צבע אדום אודם עז. זר הפרחים שלו משלב את הניחוחות הפירותיים האופייניים של סנג ' ובזה (כמו אוכמניות, מרסקה בשלה, שזיף) עם תווי העץ האלגנטיים. על החיך הוא קטיפתי והרמוני עם איזון מצוין בין חומציות לטאנינים מתוקים. יין מזדקן, נותן את המיטב מהשנה ה -5 לאחר הקצירזה הולך עם בשר אדום בגריל. ההרמוניה והאופייניות שלה נעלים בצורה מושלמת גם על ידי גבינות מיושנות.