קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות82
מגזין

לזניה צמחונית-ריפית נטולת אטריות

לזניה צמחונית-ריפית נטולת אטריות
לזניה נטולת אטריות צמחונית-ריפית עשויה להיות בדיוק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. במנה עיקרית זו יש 251 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 5g של שומן למנה. אם יש לך ציפוי, סויה מתפורר, תחליף ביצה נוזלי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. מתכונים דומים: לזניה צמחונית ללא אטריות, לזניה נטולת אטריות - 6 נקודות, ו לזניה צמחונית ללא גלוטן מחבת.

הוראות

1
מחממים תנור ל 425 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
להניח כמה מגבות נייר ליד התנור; כפי שאתה מבשל את הירקות, להעביר אותם מגבות נייר כדי לנקז לחות עודפת.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
כירייםכיריים
3
להביא מחבת גריל גדול מאוד מרוסס עם ספריי nonstick לחום בינוני גבוה על הכיריים.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
כירייםכיריים
4
מוסיפים קישואים, פטריות פורטבלה, חצילים, ומבשלים עד מתרכך, כ 2 דקות לכל צד. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
חצילחציל
פטריותפטריות
קישואיםקישואים
5
בקערה גדולה, לשלב עגבניות מרוסקות עם אבקת שום, אבקת בצל, ותבלינים איטלקי.
מרכיבים שתצטרך
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
עגבניות מרוסקותעגבניות מרוסקות
אבקת שוםאבקת שום
אבקת בצלאבקת בצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מערבבים היטב ומניחים בצד.
7
בקערה גדולה נוספת, לשלב תרד, תחליף ביצה, גבינת ריקוטה, בזיליקום, מלח, אגוז מוסקט.
מרכיבים שתצטרך
תחליף ביצהתחליף ביצה
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
תרדתרד
מוסקטמוסקט
באזיל!באזיל!
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
מערבבים היטב ומניחים בצד.
9
באופן שווה מעיל התחתון של מחבת 8 אינץ 'על ידי 8 אינץ' עם כמחצית עגבניות מרוסקות מתובל. באופן שווה שכבת מחצית הירקות פרוסים מעל העגבניות.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מרוסקותעגבניות מרוסקות
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
מורחים חצי מתערובת התרד לשכבה זוגית על הירקות. למעלה באופן שווה עם סויה מתפורר.
מרכיבים שתצטרך
ירקות מתפורריםירקות מתפוררים
תרדתרד
מורחיםמורחים
11
באופן שווה שכבת הנותרים ירקות לתוך המחבת, הצבת אותם בניצב השכבה הראשונה, ואחריו תערובת התרד הנותרת. מכסים באופן שווה עם שאריות עגבניות מרוסקות מתובל. באופן שווה להפיץ גבינת מוצרלה וציפוי מגורר על העגבניות הכתושות.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
עגבניות מרוסקותעגבניות מרוסקות
תרדתרד
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
12
אופים בתנור עד לזניה חמה גבינת מוצרלה הוא חום זהוב, על 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
13
אפשר להתקרר מעט, לחתוך לרבעים, וליהנות!

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות מרוסקות משומרעגבניות מרוסקות משומר1גדולחציל, הקצוות הוסרו, פרוס לאורכוחציל, הקצוות הוסרו, פרוס לאורכו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת ריקוטה נטולת שומןגבינת ריקוטה נטולת שומן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1דאשאגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון0(יכול להיות או להרחיק)תיבול איטלקיתיבול איטלקי2(חוֹרֶף)תחליף ביצה נוזלי נטול שומןתחליף ביצה נוזלי נטול שומן0(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרוס חלק-גבינת מוצרלה רזהגרוס חלק-גבינת מוצרלה רזה1גדולפטריות פורטבלה, פרוסות לרצועותפטריות פורטבלה, פרוסות לרצועות0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ציפוי מגורר בסגנון פרמזן מופחת שומןציפוי מגורר בסגנון פרמזן מופחת שומן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסויה טחון בסגנון בשר בקר מתפורר, מופשר קפואסויה טחון בסגנון בשר בקר מתפורר, מופשר קפוא454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת תרד קצוץ קפוא, מופשר, מרוקן ביסודיות וטפחת יבשחבילת תרד קצוץ קפוא, מופשר, מרוקן ביסודיות וטפחת יבש31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרקישואים, הקצוות הוסרו, פרוס לאורכוקישואים, הקצוות הוסרו, פרוס לאורכו

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות קאסאן אמה קיאנטי קלאסיקו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
Casa Emma קיאנטי Classico D. O. C. g הוא יין אלגנטי עם זר פרחים ורמזים דובדבן. יש לו רעננות מאוזנת, מבנה טוב טאנינים קטיפתי. בגילאי 1 שנה בחביות 500 ליטר, יש לו צבע אדום אודם אינטנסיבי עם השתקפויות סגולות. עם גימור מתמשך עם חומציות טובה minerality, זה מושלם כדי להתאים עם פסטה ונקניקים.