קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

לחם אגוזי בננה קל

לחם אגוזי בננה קל
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני ארוחת בוקר, אז נסו לחם אגוזי בננה קל. מתכון זה משמש 24. מנה אחת מכילה 106 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם בננות, ביצים, אגוזי פקאן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 11%, וזה לא כל כך מרהיב. לחם אגוזי בננה קל, לחם אגוזי בננה קל, ו לחם אגוזי הבננה הטוב ביותר דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את תערובת העוגה, הביצה והחלב.
מרכיבים שתצטרך
תערובת עוגהתערובת עוגה
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים בננות; מקציפים במהירות בינונית למשך 2 דקות. מערבבים פנימה אגוזי פקאן.
מרכיבים שתצטרך
בננהבננה
פקאניםפקאנים
3
יוצקים לשניים משומנים 8 אינץ'. 4 אינץ'. מחבתות כיכר.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
4
אופים בחום של 350 מעלות למשך 40-45 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהמחבתות למתלים כדי להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב לחם אגוזי בננה עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.