קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות0
מגזין

לחם גבינה

לחם גבינה
לחם גבינה הוא מאכל שמגיש 2. מנה אחת מכילה 150 קלוריות , 4 גרם חלבון ו -7 גרם שומן . תמורת 37 סנט למנה , מתכון זה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. אם יש לכם גליל, שן שום, גבינת פרמזן וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 11% . הציון הזה גרוע למדי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם לחם גבינת בצל (מכונת הכנת לחם) , אפיית לחם: לחם עגבניות, גבינה ובייקון , ולחם גבינת ג'לפנו למכונת לחם .

הוראות

1
חותכים גליל לשניים לאורך.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
2
מערבבים חמאה, שום וגבינה; מורחים על הצדדים החתוכים של הגליל. צולים 4 אינץ' מהאש במשך 2-3 דקות, או מכניסים למיקרוגל גבוה למשך 20-30 שניות, או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור לחם גבינה. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הכוכב הלבן של Moet & Chandon () עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
White Star היא שמפניה רכה יותר. הוא מאוזן והרמוני היטב, עם ניחוחות עדינים של טוסט חם וג'ינג'ר. הגימור מתמשך עם רמז של דבש.