קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות32
ציון בריאות1
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם חמוציות אגוז בריא

לחם חמוציות אגוז בריא
צריך לחם צמחוני? לחם חמוציות אגוז בריא יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מתכון זה מספק 32 מנות. עם 125 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, פקאן, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו-25 דקות. נסו לחם צימוקים בסיסי או לחם חמוציות, לחם מחיטה מלאה - לחם חמוציות, ו ברים כוח תאריך ואגוזים (מתכונים דומים).

הוראות

1
תנור חום עד 350°f. תחתית גריז רק של 2 (8x4 אינץ') מחבתות עם קיצור או ספריי בישול. בקערה גדולה, מערבבים קמחים, סוכר, אבקת אפייה, מלח, זנגביל וסודה לשתייה עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
חפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחתחפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחת
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
בקערה בינונית, מערבבים חלב, סירופ מייפל, שמן, וניל וביצים עד מעורבב היטב. מערבבים לתוך תערובת קמח עד מעורבב היטב. מערבבים באוכמניות ופקאנים. הבלילה כפית באופן שווה לתוך מחבתות.
מרכיבים שתצטרך
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
(קיבלר)(קיבלר)
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
אופים 55 עד 60 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב 10 דקות. לשחרר צדדים של כיכרות מחבתות; להסיר מחבתות כדי מתלים קירור. מגניב לגמרי, בערך 1 שעה. לעטוף בחוזקה ולאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות טריות או קפואות (מופשרות ומנוקזות), קצוצות בגסותחמוציות טריות או קפואות (מופשרות ומנוקזות), קצוצות בגסות1(קיבלר)(קיבלר)2תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב ללא שומן (דל שומן) חלב ללא שומן (דל שומן)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמדליית זהב קמח לכל מטרהמדליית זהב קמח לכל מטרה11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל אמיתיסירופ מייפל אמיתי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קצוצים, קלוייםאגוזי פקאן קצוצים, קלויים11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(יכול להיות או להרחיק)ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמדליית זהב קמח מחיטה מלאה® מדליית זהב קמח מחיטה מלאה®