קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות32
ציון בריאות0
מגזין

לחם חמוציות כתום

לחם חמוציות כתום
לחם חמוציות כתום הוא לקטו אובו צמחוני ומספק כ 32 מנות. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 2 גרם חלבון, 2 גרם שומן, ובסך הכל 99 קלוריות. זה עובד היטב כארוחת בוקר משתלמת מאוד. אם יש לכם מלח, קינמון טחון, סוכר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 12%, וזה די רע. מתכונים דומים: לחם תפוזים חמוציות עם זיגוג חמאת תפוזים, לחם חמוציות כתום לח עם זיגוג כתום, ו לחם תפוזים חמוציות עם זיגוג כתום בהיר.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את הקמח, הסוכרים, אבקת האפייה, המלח, הקינמון ואגוז המוסקט.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קינמוןקינמון
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מקציפים את הביצה, החלב, מיץ התפוזים, השמן וקליפת התפוז; מערבבים לחומרים יבשים רק עד לקבלת תערובת אחידה. מקפלים פנימה את החמוציות והתפוח.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
חמוציותחמוציות
גרידה כתומהגרידה כתומה
תפוחתפוח
חלבחלב
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
יוצקים לשני 8 אינץ ' משומנים. איקס 4-ב. מחבתות כיכר.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
4
אופים בחום של 350 ניתנים לזיהוי למשך 50-55 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהמחבתות למתלים.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי ללחם חמוציות. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את נ. ו. סולרה קרם שרי. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי יש ענבר מבריק וגוון נחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.