קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות20
ציון בריאות1
מגזין

לחם שיבולת שועל דבש-חיטה

לחם שיבולת שועל דבש-חיטה
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים צמחוניים ללא חלב ולקטו אובו לקופסת המתכונים שלך, לחם שיבולת שועל דבש-חיטה עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. ארוחת בוקר זו מכילה 119 קלוריות , 3 גרם חלבון ו -2 גרם שומן למנה. מתאים ל-20 מנות. תמורת 17 סנט למנה , מתכון זה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 3 שעות ו-10 דקות . אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. גשו לסופר וקנו דבש, קמח לחם, שמן קנולן ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון של 19% , המנה הזו גרועה למדי. מתכונים דומים: לחם שיבולת שועל מדבש מלא , לחם שיבולת שועל מדבש מלא ולחם שיבולת שועל מחיטה מלאה .

הוראות

1
בתבנית מכונת לחם, שים את כל המרכיבים לפי הסדר שהוצע על ידי היצרן. בחר הגדרת לחם בסיסית. בחר צבע קרום וגודל כיכר אם קיים.
מרכיבים שתצטרך
1 עד 2 כפות מרווה טרייה טחונה1 עד 2 כפות מרווה טרייה טחונה
פטל שלם טרי או קפואפטל שלם טרי או קפוא
ציוד שתשתמש בו
מכונת לחםמכונת לחם
2
אופים לפי הוראות מכונת הלחם (בודקים את הבצק לאחר 5 דקות של ערבוב; מוסיפים 1 עד 2 כפות מים או קמח במידת הצורך).
מרכיבים שתצטרך
1 עד 2 כפות מרווה טרייה טחונה1 עד 2 כפות מרווה טרייה טחונה
חבילה מעורבת פירות יבשים, קצוציםחבילה מעורבת פירות יבשים, קצוצים
1 מעטפה תערובת מטבל פייסטה ראנץ'1 מעטפה תערובת מטבל פייסטה ראנץ'
שמן שומשום קלוי 1 כפית רוטב חריףשמן שומשום קלוי 1 כפית רוטב חריף
ציוד שתשתמש בו
מכונת לחםמכונת לחם
כ-6 אפרסקים בינוניים, קלופים, מגולענים וחתוכים לפרוסותכ-6 אפרסקים בינוניים, קלופים, מגולענים וחתוכים לפרוסות

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב לחם שיבולת שועל עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Solera Cream Sherry. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-17 דולר.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.