קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם תירס חמאה

לחם תירס חמאה
לחם תירס חמאה יכול להיות רק דרום מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-8 ומחירו 26 סנט למנה מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 6 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל של 212 קלוריות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הלחם הזה. אם יש לכם ביצים, סודה לשתיה, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 26%. הציון הזה די גרוע. נסו לחם תירס חמאה, לחם תירס חמאה, ו חלפיניו חמאה לחם תירס (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את הקמח, קמח התירס, הסוכר, אבקת האפייה, הסודה לשתיה והמלח. בקערה קטנה, לטאטא את הביצים, חלב חמאה וחמאה. מערבבים לחומרים יבשים רק עד לחות.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח תירסקמח תירס
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
העברה ל-9 אינץ'. תבנית אפייה מרובעת מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים בחום של 400 מעלות למשך 15-20 דקות או עד שהחלק העליון משחים קלות וקיסם המוחדר בסמוך למרכז יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
4
מגישים חם.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. אתה יכול לנסות את שניידר נידרהאוזר הרמנשל ריזלינג טרוקן. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
ויינגוט שניידר נידרהאוזר הרמנשל ריזלינג טרוקן
ויינגוט שניידר נידרהאוזר הרמנשל ריזלינג טרוקן
ניחוחות סמוקי להוביל לתוך חיך זה משיי להפליא, מלוח ורהוט; פריחת הדובדבן ואת חרטום אולטרה היי; ניפ עדין של חוט צ ' ילה על הסיום אינו בולט על המורכבות קליל מגניב. אני לא זוכר בציר טוב יותר של היין הזה.