קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות12
ציון בריאות3
מגזין

לחם תירס רך נטול גלוטן

לחם תירס רך נטול גלוטן
המתכון לחם תירס פלאפי ללא גלוטן מוכן תוך כ 30 דקות, והוא בהחלט סופר ללא גלוטן, ללא חלב וצמחוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. והוא יספק כ 12 מנות. מנה זו מכילה כ 5 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 229 קלוריות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך אבקת אפייה, סוכר, קמח דוחן, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 31%. נסו לחם תירס טבעוני ללא גלוטן ומאפינס לחם תירס (100% דגנים מלאים), איך לעשות עוגיות רכות ללא גלוטן, ו עוגיות תרד ללא גלוטן רכות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות F (200 מעלות C). גריז 9x9 אינץ תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
לטאטא יחד את הביצים, מים, ושמן צמחי בקערה עד מעורבב באופן שווה; להפריש. מערבבים יחד את קמח התירס, קמח דוחן, קמח אורז, סוכר, אבקת אפייה ומלח בקערה גדולה נפרדת, ולעשות באר במרכז.
מרכיבים שתצטרך
קמח אורזקמח אורז
שמן צמחישמן צמחי
קמח דוחןקמח דוחן
קמח תירסקמח תירס
סוכרסוכר
מיםמים
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
יוצקים את תערובת הנוזל לתוך הבאר ומערבבים רק עד בשילוב.
4
יוצקים את הבלילה לתוך תבנית האפייה מוכן ואופים בתנור שחומם מראש עד הזהב ואת מעיינות העליון בחזרה כאשר נלחץ קלות, כ 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Chateau Ste. מישל ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.