קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

לחמניות לובסטר

לחמניות לובסטר
גשו לסופר וקנו חמאה, לחמניות, עלי פטרוזיליה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו אוכלים על שומרי משקל: הלובסטר ליידי מיין לובסטר לחמניות, לחמניות לובסטר (ושיעורי לובסטר), ו ניו אינגלנד בסגנון נקניקיה לחמניות / לחמניות (עבור לחמניות לובסטר וכו) (מתכונים דומים).

הוראות

1
הסר את הבשר מן הלובסטרים, חיתוך כל נתחים גדולים לחתיכות בגודל ביס. בקערה, לשלב את בשר לובסטר, מיונז, מיץ לימון, סלרי, פטרוזיליה, מלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
לובסטרלובסטר
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מברשת לחתוך הצדדים של לחמניות עם חמאה מומסת ולמלא עם סלט לובסטר.
מרכיבים שתצטרך
לובסטרלובסטר
חמאהחמאה
גלולגלול

ציוד

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

שאבלי ושרדונה הם הבחירה הראשונה שלי ללובסטר. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. Domaine Louis Michel et Fils Chablis עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Domaine Louis Michel et Fils Chablis
Domaine Louis Michel et Fils Chablis
שאבלי זה מגלה הערות פרי לבן כגון אפרסק, ויש לו מבנה מינרלי מתמשך. בפה, תחושה סלעית שהוא כל כך אופייני של שאבלי עושה את זה יין עגול וטהור.מגישים בין 53-57°F. יין זה צריך להיות משודר או מוצדק לפני הטעימה.