קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות4
ציון בריאות76
מגזין

לחמניות סטייק צלע עם ברוקולי מריר (Braciole Ripieni di Rape)

לחמניות סטייק צלע עם ברוקולי מריר (Braciole Ripieni di Rape)
לחמניות סטייק צלע עם ברוקולי מריר (Braciole Ripieni di Rape) דורש כ 1 שעה ו -45 דקות מההתחלה ועד הסוף. ואינו מכיל גלוטן, מתכון ראשוני מגיש 4 . מנה אחת מכילה עד 33 גרם חלבון 53 גרם של שומן, וסך הכל 709 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לך לחנות ותביא סטייק בקר, גזר, עלי קורנית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. מתכונים דומים: סטייק צלע ברז'ל, סטייק צלוי צלוי עם ענבים שמפניה בגריל וירקות מרירים וסלט גבינה כחולה, ו Bracciole (לחמניות סטייק צד).

הוראות

1
בסיר בינוני, לשלב את רוטב העגבניות, זיתים ירוקים 2 כפות אורגנו ומביאים לרתיחה. להפחית לרתיחה ולהמשיך לבשל תוך הרכבת שאר המנה. בקערת ערבוב, לשלב את הפקורינו, פטרוזיליה קצוצה ואגוז מוסקט ומערבבים עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
זיתים ירוקיםזיתים ירוקים
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
פקורינופקורינו
אורגנואורגנו
פטרוזיליהפטרוזיליה
מוסקטמוסקט
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
להניח 8 חתיכות של סטייק על הסיפון. מתבלים במלח ופלפל. מחלקים את תערובת פקורינו באופן שווה על פני הבשר, ומפיצים אותו כדי ליצור שכבה דקה על גבי כל חתיכת סטייק. בערך קוצצים את רב הברוקולי ומחלקים אותו בין חתיכות הבשר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ברוקולי רבהברוקולי רבה
פקורינופקורינו
סטייק.סטייק.
בקרבקר
3
להפשיל כל חתיכה כמו גליל ג ' לי ולקשור באופן מאובטח עם פיסת חוט הקצב. לדלות כל גליל בקמח. במחבת 12 עד 14 אינץ', מחממים שמן 1/4 כוס עד לעישון.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ג'ליג'לי
גלולגלול
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
חוט מטבחחוט מטבח
מחבתמחבת
4
מקום 4 חתיכות סטייק מגולגל בכל פעם במחבת וחום באופן שווה, מתגלגל עם מלקחיים או כף עץ.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבתמחבת
מלקחייםמלקחיים
5
הסר את 4 החלקים הראשונים וחזור עם ארבעה הנותרים.
6
הסר קבוצה שנייה ושופכים את שמן הבישול להשליך.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
7
שים את המחבת בחזרה על החום ולהוסיף את היין האדום, גירוד התחתון של המחבת עם כף עץ כדי לשחרר חתיכות השחמה.
מרכיבים שתצטרך
יין אדוםיין אדום
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבתמחבת
8
מוסיפים את רוטב העגבניות הבוער ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
9
מוסיפים את כל 8 לחמניות בקר ומבשלים, חשופים, במשך 10 עד 15 דקות, עד שכל הבשר מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
בקרבקר
בשרבשר
10
הסר את הבשר לצלחת מחוממת, יוצקים את הרוטב על הבשר ומקשטים עם אורגנו הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
אורגנואורגנו
רוטברוטב
בשרבשר
11
בסיר 3 ליטר, מחממים את שמן הזית על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
12
מוסיפים את הבצל והשום ומבשלים עד חום זהוב רך וקליל, על 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
13
מוסיפים את הקורנית והגזר ומבשלים 5 דקות יותר, עד שהגזר רך למדי.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
טימיןטימין
14
מוסיפים את העגבניות ואת המיץ ומביאים לרתיחה, ערבוב לעתים קרובות. מנמיכים את החום ומבשלים במשך 30 דקות עד עבה כמו דגנים חמים. מתבלים במלח ומגישים. רוטב זה מחזיק שבוע במקרר או עד שישה חודשים במקפיא.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
עגבנייהעגבנייה
מיץמיץ
מלחמלח

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק בקר צלע, פרוס לצדפות דקות 8סטייק בקר צלע, פרוס לצדפות דקות 81חבורהברוקולי rabe, blanched במים רותחים ורענןברוקולי rabe, blanched במים רותחים ורענן2קילוגרםקלופים עגבניות שלמות, מרוסק ביד ומיצים שמורותקלופים עגבניות שלמות, מרוסק ביד ומיצים שמורות11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קרוע דקגזר, קרוע דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)3(חוֹרֶף)קצוץ עלי טימין טריים, או 1 כף יבשיםקצוץ עלי טימין טריים, או 1 כף יבשים4שיני שום, קלופים ופרוסים דקשיני שום, קלופים ופרוסים דק0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים איטלקיים ירוקיםזיתים איטלקיים ירוקים1בצל ספרדי, קצוץ בקוביות 1/4 אינץבצל ספרדי, קצוץ בקוביות 1/4 אינץ2(חוֹרֶף)עלי אורגנו טריים וקצוציםעלי אורגנו טריים וקצוצים4קבוצותפטרוזיליה איטלקית, קצוץ דק להניב 1 כוספטרוזיליה איטלקית, קצוץ דק להניב 1 כוס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פקורינו מגורדתגבינת פקורינו מגורדת4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו פלורה ספרינגס עמק נאפה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
מתפוצץ עם דובדבן שחור גדול, גרגרי ערער וטעמי ליקריץ שחורים, מקל לתוך הערות של הל, קינמון, וקרם וניל עדין. יש מינרליות גרניט מסקרן ליין יחד עם פרופיל אלון קלוי, מתוק בגימור. זהו יין עצמאי נפלא, אבל ניתן לזווג עם מגוון רחב של מנות. זה אישיות חזקה לעשות את זה התאמה טובה כמעט לכל דבר קברנה יהיה לזווג עם, צלחת סטייק האהובה למשל, עדיין מבנה הטאנין של היין הוא רך מספיק כדי להתאים עם פרמזן חצילים או צלחת העוף האהובה עליך.