קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות4
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

לימון אננס פיז

לימון אננס פיז
המתכון לימון אננס פיז מוכן בערך 15 דקות. והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 245 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו את גלידת ונילן, סודה לימון-ליים, מיץ אננס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. מתכונים דומים: פיז אננס קלוי: כיף טרופי פירותי, לימון-תפוז Fizz, ו פיז לימון & elderflower.

הוראות

1
בבלנדר, לשלב את מיץ אננס, גלידה, שרבט וצבע מזון אם תרצה; לכסות ולעבד עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
8 כוסות חצאי ענבים ירוקים8 כוסות חצאי ענבים ירוקים
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
בערך פטל שרבט, מעט מרוכךבערך פטל שרבט, מעט מרוכך
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
יוצקים לתוך משקפיים צוננים; מערבבים סודה.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות יינות טיודור באלו יין פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 68 דולר לבקבוק.
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
2007 היה אמור להיות הבציר הגדול ביותר היינו רואים בחיינו בקליפורניה. פינו נואר המסוים הזה מעמק אנדרסון הוא מכרם באלו הנמצא ממש מול יקב עין הזהב והכרם. הכרם הוא אחד מאתרי הפינו נואר הנדירים המתעקשים לייצר יינות מאסיביים. הפרי והמבנה הם ענקיים. יין זה יהיה גיל יפה במשך 20 שנים נוספות. ליהנות עכשיו או לקנות מקרה לשתות בעשור או שניים הבאים.