קושימומחה
מוכן ב25 דק.
מנות64
ציון בריאות0
מגזין

מאוד ברי להפיץ

מאוד ברי להפיץ
מאוד ברי להפיץ נטול גלוטן,, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וידידותי לפודמפ ומספק כ 64 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 0 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 84 קלוריות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. זה עובד היטב כמו תבלין במחיר סביר מאוד. גשו לסופר וקנו סוכר, אבקת פקטין פירות, קליפת לימון, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 9%. ציון זה רע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון). מתכונים דומים: ארבעה ברי להפיץ, לחם ברי עם ממרח, ו ממרח גבינת שמנת ברי.

הוראות

1
בתנור הולנדי שלבו את הגרגרים, מיץ הלימון, הקליפה והפקטין. מביאים לרתיחה מתגלגלת מלאה על אש גבוהה, תוך ערבוב מתמיד. מערבבים פנימה סוכר; מחזירים לרתיחה מתגלגלת מלאה. מרתיחים במשך 1 דקה, תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
פירות יערפירות יער
פקטיןפקטין
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מסירים מהאש; מורידים כל קצף. בזהירות מצקת תערובת חמה לתוך צנצנות חצי ליטר חם, משאיר 1/4 ב. מרחב ראש.
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
3
להסיר בועות אוויר; לנגב חישוקים ולהתאים מכסים. מעבדים במשך 10 דקות בקופסת מים רותחים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

טבילה עובדת ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. מוסקטו ורוד תוסס יחף עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
מוסקטו ורוד יחף
מוסקטו ורוד יחף
מוסקטו ורוד מבעבע יחף הוא מתוק ועסיסי עם ניחוחות וטעמים נפיצים. הכי מוגש צונן (36-40 מעלות פרנהייט), זה מבעבע יש ניחוחות וטעמים של יסמין מנדרינית כתום משלימים פטל אדום, תות ורימון. תיהנו מהגימור הקרמי והעסיסי!