קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות18
ציון בריאות3
מגזין

מאפינס בננה קראנץ

מאפינס בננה קראנץ
הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, בננות, קוקוס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו מאפינס קראנץ בננן שיבולת שועל, מאפינס בננה קראנץ, ו מאפינס בננה קראנץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
קו 18 כוסות מאפין גדולות עם ספינות נייר. לנפות את הקמח, סוכר, אבקת אפייה, סודה לשתייה, ומלח לקערה של מערבל חשמלי מצויד מצורף ההנעה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
ספינות מאפינסספינות מאפינס
קערהקערה
4
מוסיפים את החמאה המומסת ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
5
מערבבים את הביצים, החלב, הוניל, ואת הבננות פירה, ומוסיפים אותם לתערובת קמח וחמאה. לגרד את הקערה ולהתמזג היטב. אל תגזים.
מרכיבים שתצטרך
פירה בננהפירה בננה
ונילוניל
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מקפלים את בננות חתוכות לקוביות, אגוזי מלך, גרנולה, וקוקוס לתוך הבלילה. כפית את הבלילה לתוך ספינות הנייר, מילוי כל 1 לחלק העליון. למעלה כל מאפין עם שבבי בננה יבשים, גרנולה, או קוקוס, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
בננה צ ' יפסבננה צ ' יפס
בננהבננה
קוקוסקוקוס
גרנולהגרנולה
אגוזי מלךאגוזי מלך
7
אופים במשך 25 עד 30 דקות, או עד צמרות חומות קיסם יוצא נקי. מגניב מעט, להסיר מן המחבת, ומגישים.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מחבתמחבת

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבננות בשלות חתוכות לקוביות (1 בננה)בננות בשלות חתוכות לקוביות (1 בננה)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבננות בשלות פירה (2 בננות)בננות בשלות פירה (2 בננות)18ריבס, קצוץ טרי או קפואשבבי בננה יבשים, גרנולה, או קוקוס מגורר, אופציונלישבבי בננה יבשים, גרנולה, או קוקוס מגורר, אופציונלי2תוספת זחליםביציםביצים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס (8 אונקיות) יוגורט וניל מופחת שומן1 כוס (8 אונקיות) יוגורט וניל מופחת שומן1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מגורר ממותקקוקוס מגורר ממותק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה לא מלוחה, נמסה ומקוררתחמאה לא מלוחה, נמסה ומקוררת2(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך חתוכים לקוביותאגוזי מלך חתוכים לקוביות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת