קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות24
ציון בריאות2
מגזין

מאפינס מולטיגרין יוגורט זוקיני

מאפינס מולטיגרין יוגורט זוקיני
מאפינס מולטיגרין יוגורט זוקיני עשוי להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. והוא יספק כ 24 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 181 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . אם יש לכם גזר, אבקת אפייה, אגוז מוסקט הקרקעוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 55 דקות. עם כפית ציון של 24% המנה הזאת די גרועה. נסו קישואים שיבולת שועל מאפינס יוגורט יווני, פנקייק מולטיגרין יוגורט אוכמניות, ו מאפינס מולטיגרין (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות F (200 מעלות C). שומן קל 24 כוסות מאפין.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
2
בקערה, לנפות יחד את הקמח כל המטרה, קמח חיטה מלאה, קמח שיבולת שועל, מלח, אבקת אפייה, סודה לשתיה, קינמון, ואגוז מוסקט. בקערה נפרדת, להכות יחד ביצים, שמן צמחי, רסק תפוחים, יוגורט, סוכר, דבש, וניל.
מרכיבים שתצטרך
קמח מחיטה מלאהקמח מחיטה מלאה
סודה לשתייהסודה לשתייה
שמן צמחישמן צמחי
רסק תפוחיםרסק תפוחים
קמח שיבולת שועלקמח שיבולת שועל
קינמוןקינמון
ונילוניל
מוסקטמוסקט
יוגורטיוגורט
דבשדבש
סוכרסוכר
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים את תערובת הקמח לתוך תערובת הביצים. מקפלים את הקישואים, גזר, פקאן, וצימוקים. סקופ לתוך כוסות מאפין מוכן.
מרכיבים שתצטרך
קישואיםקישואים
גזרגזר
צימוקיםצימוקים
פקאניםפקאנים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
4
אופים 18 עד 20 דקות בתנור שחומם מראש, עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז מאפין יוצא נקי. מגניב 10 דקות לפני העברה מתלים חוט להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר3ביציםביצים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח שיבולת שועלקמח שיבולת שועל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיליוגורט רגיל11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרסק תפוחים לא ממותקרסק תפוחים לא ממותק2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים גרוסיםקישואים גרוסים