קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מגזין

מאפינס קישואים אגוז

מאפינס קישואים אגוז
אגוז קישואים מאפינס לוקח בערך 35 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 281 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 12. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. גשו לסופר וקנו קמח, קמח, חמאה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה עובד טוב כארוחת בוקר משתלמת מאוד. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 27%. נסו מאפינס קישואים ואגוזים, מאפינס תבלינים של אגוז קישואים (דל פחמימות וללא גלוטן), ו לחם קישואים מועדף על שף נאפטיים (או מאפינס קישואים) עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את ששת המרכיבים הראשונים. בקערה אחרת מקציפים את הביצים, החלב והחמאה; מערבבים לחומרים יבשים רק עד שהם לחים. מקפלים פנימה את הקישואים, אגוזי המלך והצימוקים.
מרכיבים שתצטרך
קישואיםקישואים
צימוקיםצימוקים
אגוזי מלךאגוזי מלך
חמאהחמאה
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
ממלאים כוסות מאפין משומנות שלוש רבעים מלאות.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
3
אופים בחום של 375 למשך 18-20 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 5 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
4
מגישים חם.

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, נמסהחמאה, נמסה2ביציםביצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים גרוסיםקישואים גרוסים