קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס תירס חמאה אוכמניות

מאפינס תירס חמאה אוכמניות
מאפינס תירס חמאה אוכמניות יכול להיות רק הלחם שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 303 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 14 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 12 מנות. גשו לסופר וקנו מלח, אוכמניות, חלב-חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-6 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 5 דקות. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: מאפינס תירס חמאה אוכמניות {ללא תוספת סוכר, ללא גלוטן}, מאפינס חמאה אוכמניות, ו מאפינס חמאה אוכמניות.

הוראות

1
מניחים מתלה תנור במרכז התנור מחממים עד 400 מעלות F. קו מחבת מאפין 12 כוס סטנדרטית עם מצעים נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגש מאפינסמגש מאפינס
תנורתנור
2
בקערה גדולה, לטאטא את החמאה, ביצים ווניל להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
ונילוניל
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
שלב 1 1/3 כוסות של הקמח, קמח תירס, סוכר, אבקת אפייה ומלח במעבד, כ -30 שניות. זרוק בקוביות החמאה הקרות. באמצעות הפעלה / כיבוי, תערובת עד החמאה נחתכת דק ואת התערובת דומה ארוחה גסה, לעצור מדי פעם כדי לבדוק את הגודל של חתיכות חמאה, (הם צריכים להיות בגודל של גרעינים אורז).
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח תירסקמח תירס
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
אורזאורז
מלחמלח
4
יוצקים את החומרים יבשים על תערובת חלב חמאה. באמצעות מרית דקה, גמישה וכמה משיכות מהירות, לקפל את הבלילה יחד, הפיכת הקערה כפי שאתה לקפל.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
קערהקערה
5
בקערה בינונית, לשלב את הנותרים 1 כף קמח אוכמניות קפוא. לזרוק כדי לצפות את פירות יער. לפזר את פירות יער על הבלילה ולקפל פנימה
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
פירות יערפירות יער
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
באמצעות מעוגל 1/3 כוס הבלילה עבור כל מאפין, למלא את ספינות הנייר, mounding הבלילה במרכז. השתמש קצה סכין או כף כדי למקם לפחות 1 ברי אז זה מראה על גבי.
מרכיבים שתצטרך
פירות יערפירות יער
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
7
אופים את המאפינס עד נפוח השחמה בקצוות, ובוחן מוכנס למרכז יוצא נקי, 20 עד 25 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
תן למאפינס לעמוד 5 עד 10 דקות. לסובב כל מאפין במקום כדי לשחרר את הקצוות מן המחבת. תרים את המאפינס על מתלה וקריר.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chateau Ste. מישל ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.