קושימומחה
מוכן ב1 ש, 14 דק.
מנות120
ציון בריאות0
מגזין

מדלן לחם תירס לימון-טימין

מדלן לחם תירס לימון-טימין
מדלן לחם תירס לימון-טימין דורש מסביב 1 שעה ו 14 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 120 מנות. עם 24 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 1g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון לאוהדים של מזון דרומי. אם יש לכם חמאה, סוכר, ביצים וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו עוגיות תירס מדלן, עוגיות תירס מדלן, ו עוגיות תירס מדלן עם כרישה ופקאנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 40
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
לטאטא יחד תערובת קמח תירס, קמח, סוכר, גרידת לימון, טימין בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
תערובת קמח תירסתערובת קמח תירס
גרידת לימוןגרידת לימון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מוסיפים חלב חמאה, חמאה מומסת וביצים.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
חמאהחמאה
ביצהביצה
4
להקציף יחד רק עד מעורבב. הבלילה כפית לתוך מחבתות מדלן מבריק משומן קלות, מילוי שלושה רבעים מלאים.
מרכיבים שתצטרך
מדלן.מדלן.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
5
אופים, בקבוצות, 16 עד 18 דקות או עד חום זהוב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
הסר מהמחבתות באופן מיידי.
7
מגישים חם, או מגניב לחלוטין על מדפים תיל( כ 20 דקות), להקפיא שקיות מקפיא פלסטיק zip-top עד 1 חודש. כדי לשרת, לארגן כמות רצויה של madeleines על תבנית אפייה, ואופים ב 350 במשך 5 עד 6 דקות או עד מחומם היטב.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Schloss Vollrads Riesling Spatlese עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.