קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 18 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

מהי-מהי בגריל, סביצ'ה בסגנון

מהי-מהי בגריל, סביצ'ה בסגנון
צריך ללא גלוטן, ללא חלב ומנה עיקרית פסקטרית? מאהי-מאהי בגריל, סביצ'ה בסגנון יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 17% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 32 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל של 275 קלוריות. אם יש לכם עלי כוסברה טריים, מיץ ליים, מלח כשר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במלח כשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת פירורים דלת שומן (כשרה-חלבית) כמו קינוח. 9 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 18 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 64%. הציון הזה די טוב. נסו מהי-מהי בגריל, סביצ'ה בסגנון, מאהי - מאהי בגריל בסגנון יוקאטקאן, ו מאהי - מאהי בגריל בסגנון יוקאטקאן (מתכונים דומים).

הוראות

1
משפשפים את הפילטים במלח כשר ומניחים בצד. בקערה לא תגובתי, שלבו את הבצל, מיץ הליים, מיץ התפוזים, הג ' לפנו, הסוכר והטקילה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
מלח כשרמלח כשר
מיץ לייםמיץ ליים
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
טקילהטקילה
בצלבצל
סוכרסוכר
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים כדי להמיס את הסוכר, ומוסיפים את הפילה לקערה. מריחים במקרר במשך 2 שעות, הופך את הפילה פעם אחת לאחר 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוציאים את הפילטים מהמרינדה ומניחים בצד. טפחו על הפילטים יבשים במגבות נייר וציפו קלות בשמן הזית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
4
מחממים גריל לגובה ומניחים את הפילטים על אש ישירה עד שהם פשוט מבושלים דרך - אטומים במרכז אך עדיין לחים, כ -3 עד 4 דקות לכל צד. בזמן שהדג צולה מעבירים את המרינדה השמורה לסיר ומחממים עד שהוא מצטמצם לכ -3 / 4 כוס. בעזרת מלקחיים מוציאים את הפילטים לצלחות הגשה ומחלקים את הרוטב באופן שווה ביניהם. למעלה עם כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מרינדהמרינדה
רוטברוטב
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
גרילגריל
מלקחייםמלקחיים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר הם אפשרויות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא זינד-הומברכט קלוס ווינדסבוהל ונדאנג ' טרדיב פינו גריס. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 99 דולר.
זינד-הומברכט קלוס ווינדסבוהל ונדנג ' טרדיב פינו גריס
זינד-הומברכט קלוס ווינדסבוהל ונדנג ' טרדיב פינו גריס