קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות9
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מולסה-עוגת זנגביל עם קרם מסקרפונה

מולסה-עוגת זנגביל עם קרם מסקרפונה
מתאים ל-9 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 680 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 39 גרם של שומן למנה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו ביצים, גרידת לימון, קינמון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו מולסה-עוגת זנגביל עם קרם מסקרפונה, ריבועי ג'ינג'ר עם קרם דבש מסקרפונה, ו עוגת זנגביל מיושנת עם מולסה קצפת (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך את העוגה: מחממים התנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
תרסיס 9 אינץ ' מרובע תבנית אפייה עם תרסיס בישול ירקות. בקערה גדולה, לשלב את הקמח עם זנגביל הקרקע, קינמון, סודה לשתייה ומלח. בקערה בינונית, לטאטא את שמן קנולה עם סוכר חום, מולסה, דבש, ביצים וגרידת לימון עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס שמן צמחיתרסיס שמן צמחי
אבקת ג ' ינג ' ראבקת ג ' ינג ' ר
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
שמן קנולהשמן קנולה
גרידת לימוןגרידת לימון
קינמוןקינמון
מולסהמולסה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
דבשדבש
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מקציףמקציף
קערהקערה
3
לטאטא את החומרים הרטובים לתוך החומרים היבשים עד בשילוב.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
להקציף במים רותחים. לגרד את הבלילה לתוך מחבת מוכן ואופים במשך כ 1 שעה ו 10 דקות, עד בודק עוגה מוכנס במרכז העוגה יוצא נקי. הגדר את המחבת על מתלה ולתת את העוגה להתקרר לחלוטין, על 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מקציףמקציף
מחבתמחבת
5
בינתיים, לעשות את קונפי התפוז: בסיר בינוני, לשלב את הרצועות של גרידה כתומה עם מים וסוכר. מביאים לרתיחה ומבשלים על חום גבוה עד סירופ ואת גרידת כתום רך, כ 30 דקות. באמצעות כף מחוררת, להעביר את קונפי התפוז לצלחת; להשליך את הסירופ.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
כתוםכתום
סוכרסוכר
סירופסירופ
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
הפוך את קרם Mascarpone: בקערה גדולה, באמצעות מיקסר חשמלי במהירות בינונית, להכות את mascarpone עם קרם, גרידה כתומה, סוכר קונדיטוריה ומלח עד פסגות רכות טופס.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גרידה כתומהגרידה כתומה
מסקרפונהnameמסקרפונהname
קרםקרם
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
7
חותכים את דבשה-עוגת זנגביל לריבועים ולהעביר לצלחות. Dollop קרם mascarpone על גבי, מקשטים עם קונפי כתום ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מסקרפונהnameמסקרפונהname
מולסהמולסה
כתוםכתום
קרםקרם

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)11 קילו קישואים,כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך2(חוֹרֶף)סוכר ממתקיםסוכר ממתקים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)2ביציםביצים5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים11 קילו קישואים,גרידת לימון מגוררת דקגרידת לימון מגוררת דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמסקרפונה, בטמפרטורת החדרמסקרפונה, בטמפרטורת החדר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה1(יכול להיות או להרחיק)גרידה כתומה דקגרידה כתומה דק1כתום, גרידה קלופים עם מקלף ירקות פרוס לאורכו לרצועות 1/8 אינץכתום, גרידה קלופים עם מקלף ירקות פרוס לאורכו לרצועות 1/8 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחיםמים רותחים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן