קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות3
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מוס שוקולד ולרהונה

מוס שוקולד ולרהונה
מוס שוקולד Valrhona נטול גלוטן, קינוח. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 5 גר' של חלבון, 36 גרם של שומן, וסך הכל 481 קלוריות. לכי לחנות וקחי משמשים, שוקולד מריר, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה של מזון ויין יש 1 אוהדים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. נסו עוגות שוקולד Valrhona, עוגיות שוקולד צ'אנק Valrhona Caraibe, ו מוס שוקולד צרפתי מסורתי {Mousse au Chocolat} (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית נירוסטה, לשלב את חלמונים ביצה עם 1/4 כוס הסוכר ואת הקוניאק. מניחים את הקערה על סיר בינוני של מים רותחים. באמצעות מערבל חשמלי כף יד, לטאטא את התערובת כל הזמן במהירות בינונית עד צהוב חיוור ועבה, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר את הקערה מהמחבת מדי פעם, לטאטא כל הזמן, כך התערובת לא מקבל חם מדי.
3
הסר את הקערה מן הסיר, עדיין לטאטא, ולהוסיף את השוקולד הקצוץ, חמאה ומלח. מניחים את הקערה על פני המים ומערבבים, באמצעות כף עץ או מרית חסינת חום, על אש נמוכה עד שהחמאה והשוקולד נמסים.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר את הקערה מהחום ותן לתערובת השוקולד להתקרר לטמפרטורת החדר, תוך ערבוב לעתים קרובות. מקררים עד מקורר מעט, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
בקערה בינונית נירוסטה, מקציפים את הקרם עם 1 כפית הסוכר הנותרת עד שהקרם מחזיק פסגות רכות. באמצעות מרית גומי, למזג שליש של הקרם לתוך תערובת השוקולד כדי להבהיר אותו, ולאחר מכן לקפל בזהירות את הקרם הנותר עד מעורבב. מכסים ומקררים את מוס עד המשרד, לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
6
כפית 1/3 כוס מוס על כל צלחת. מניחים 2 חצאי משמש ליד המוס ומגלחים קצת שוקולד על כל מנה.
מרכיבים שתצטרך