קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 55 דק.
מנות30
ציון בריאות2
מטבחיםאסייתי
דיאטותללא גלוטן
אירועיםסופרבול
מגזין

מטבל אסיאתי שכבתי

מטבל אסיאתי שכבתי
מטבל אסיאתי שכבתי נטול גלוטן, מתאבנים. והוא יספק כ 30 מנות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 57 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. לכו לחנות ותביאו קטשופ, גזר, חומץ יין אורז ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-55 דקות. נסו סלט אסיאתי שכבתי, מטבל פיצה, ו מטבל חציל מעושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, מערבבים מרכיבים לציפוי. מכסים ומקררים 2 עד 4 שעות.
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
בינתיים, לחמם תנור 204°.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
חותכים כל עור wonton לשניים לשני משולשים. על 2 סדינים עוגיות ungreased גדול, לסדר עורות wonton בשכבה אחת. ספריי וונטון עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
4
אופים על 6 דקות או עד קריספ; מגניב.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
5
בסיר 1 ליטר, לערבב סוכר חום קורנפלור. בהדרגה לנצח במרכיבים רוטב הנותרים עם מקציף חוט. מבשלים מעל חום בינוני כ 5 דקות, ערבוב מדי פעם עם מקציף תיל, עד עבה. מגניב לטמפרטורת החדר, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
6
בקערה בינונית, לנצח גבינת שמנת וחלב עם מיקסר חשמלי במהירות בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
7
מורחים על מגש הגשה לפחות 10 אינץ ' בקוטר. ממש לפני ההגשה, ציפוי כפית על גבינה; טפטוף עם רוטב, ומפזרים קשיו ובצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
קשיוקשיו
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
8
מגישים עם wontons פריך.

מרכיבים

2(חוֹרֶף)סוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקשיו לא מלוחים, קצוץקשיו לא מלוחים, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף בקוביות מבושלעוף בקוביות מבושל2(יכול להיות או להרחיק)עמילן תירסעמילן תירס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק בינוני, פרוסבצל ירוק בינוני, פרוס0(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע2(חוֹרֶף)דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו4טיפותרוטב פלפל אדוםרוטב פלפל אדום90עורות wonton (כ 3 1/4 אינץ ' מרובע)עורות wonton (כ 3 1/4 אינץ ' מרובע)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין אורזחומץ יין אורז2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות יין Fram Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 32 דולר לבקבוק.
יינות Fram Chenin Blanc
יינות Fram Chenin Blanc
האזור המיוחד מאוד שממנו מגיעים הענבים האלה קרוב יותר לקלנוויליאם מאשר לסיטרוסדל, אבל החלק על ההר נכון מאוד. ממוקם בקרקעות חוליות אדומות עמוקות, בחווה המשקיפה על סרטן הנהרות מכה של Lambertsbay בצד אחד, ואת Olifantsriver וסכר Bulshoek בצד השני. החומציות העסיסית ההדוקה היא המאפיין הבולט של Chenin blanc מאזור זה, לשלב את זה עם בשלות המוסיפה מורכבות עצומה ואתה יודע שיש הרבה אהבה כאן.