קושיקשה
מוכן ב52 דק.
מנות22
ציון בריאות2
מגזין

מטבל בשר סרטנים

מטבל בשר סרטנים
לך לחנות ותביא פלפל, רוטב ווסטרשייר, מיונז ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 18%. מתכונים דומים: כוס בשר סרטנים, קיש בשר סרטנים, ו קיש בשר סרטנים.

הוראות

1
שלב 13 המרכיבים הראשונים, ערבוב טוב. בעדינות לקפל בשר סרטנים. כף לטבול לתוך צלחת אפייה מרובעת משומנת קלות 8".
מרכיבים שתצטרך
בשר סרטניםבשר סרטנים
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
2
אופים ב 350 במשך 30 דקות או עד מבעבע.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
מגישים עם קרקרים או כדורי טוסט מלבה.
מרכיבים שתצטרך
מלבה טוסטמלבה טוסט
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה Coutses Les Grandes Xavier Monnot Bourgogne. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 30 דולר לבקבוק.
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
שרדונה Les Grandes Coutures הוא משלוש חלקות הגובלות Meursault עם גפנים בגילאי 15 עד 51 שנים. קרקעות הם בעיקר argile (חימר), מביא משקל ומרקם זה Bourgogne Blanc.בציר 2015 מציג ניחוחות של מלון בשל, אגוזי לוז, פודינג לימון, ונוטים להיות רחב יותר ומרקם יותר מאשר יינות מכפרים שכנים. הזדקנות חביות עץ אלון צרפתי קטן משאיל הערות של טוסט ווניל.בורגונדי לבן, עם העושר שלה, מרקם, טעמים קלויים זוגות היטב עם דגים קלים רכיכה והוא יכול לאזן רטבים מבוססי שמנת. שרדונה בגיל אלון מאקלים חם מעניק את עצמו היטב לדגים בגריל, עמילנים, חמאה ואגוזים קלויים.