קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות11
מגזין

מטבל הסרטנים החם הטוב ביותר

מטבל הסרטנים החם הטוב ביותר
מטבל הסרטנים החם הטוב ביותר עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר ההר ד ' אובר שלך. צופה בדמות שלך? למתכון הפסקאטרי הזה יש 620 קלוריות, 23 גרם חלבון, ו 48 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. אם יש לך בשר סרטנים, שמנת, צלפים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון די טוב של 69%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מטבל סרטנים חם, מטבל סרטנים חם, ו מטבל סרטנים חם.

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות צלזיוס (200 מעלות צלזיוס). משמנים קלות תבנית אפייה מרובעת בגודל 8 על 8 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערה גדולה שלבו בשר סרטנים, שמנת חמוצה, גבינת שמנת, חלב חמאה, מיונז, גבינת מונטריי ג 'ק, גבינת צ' דר, צלפים, לבבות ארטישוק, שום, פלפל שחור ושמיר. מערבבים עד לקבלת תערובת אחידה. כפית לטבול לתוך תבנית אפייה מוכן.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
לבבות ארטישוקלבבות ארטישוק
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
פלפל שחורפלפל שחור
גבינת שמנתגבינת שמנת
חלב-חמאהחלב-חמאה
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
בשר סרטניםבשר סרטנים
צלפיםצלפים
שוםשום
שמירשמיר
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
מפזרים גבינת פרמזן ותיבול מפרץ ישן.
מרכיבים שתצטרך
תיבול המפרץ הישןתיבול המפרץ הישן
פרמזןפרמזן
4
אופים בתנור שחומם מראש עד שהחלק העליון קרום, בערך 15 עד 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
חותכים את החלק העליון מכיכר הלחם. חלול את הכיכר וקוב את החלק העליון ואת החלקים שהוסרו כך שניתן יהיה להשתמש בהם לטבילה. כפית לטבול חם לתוך כיכר לחם חלול.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
6
מגישים מיד עם חתיכות לחם לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לבבות ארטישוק, מנוקז וקצוץלבבות ארטישוק, מנוקז וקצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצלפים, סחוטיםצלפים, סחוטים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבשר סרטניםבשר סרטנים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, מרוכךחבילת גבינת שמנת, מרוכך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שמיר מיובש, או לפי הטעםשמיר מיובש, או לפי הטעם2(חוֹרֶף)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל שחור טחון, או לפי הטעםפלפל שחור טחון, או לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מונטריי גרוסהגבינת מונטריי גרוסה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.Old Bay Seasoning TM, or to tasteOld Bay Seasoning TM, or to taste596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לחם שאור כיכר עגוללחם שאור כיכר עגול2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר לבנהגבינת צ'דר לבנה

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרדונה, ריזלינג ופינו גריג ' יו הם הבחירות המובילות שלי לסרטן. סרטן צונן טעים נהדר עם פינו גריגיו. ניתן להתאים סרטן חם (במיוחד עם חמאה) עם שרדונה חמאתית או ריזלינג פירותי פריך. טנוטה די נוזולה לה ברוניצ ' ה שרדונה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
טנוטה די נוזול לה ברוניש שרדונה
טנוטה די נוזול לה ברוניש שרדונה
נוזולה לה ברוניצ ' ה הוא ביטוי אלגנטי וייחודי לזן שרדונה, עם זר נקי וריחני של פירות לבנים וטרופיים המקוזזים בניואנסים קלים של טוסט. על החיך, הוא מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגשת על ידי חומציות טריים ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כללי של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, שמסתיים בנימה טעימה עדינה.