קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות10
ציון בריאות1
אירועיםסופרבול
מגזין

מטבל חלפיניו מדהים

מטבל חלפיניו מדהים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל מדהים Jalapeno Popper לטבול. והוא יספק כ 10 מנות. מנה זו מכילה סביב 9 גר' של חלבון, 31 גרם של שומן, וסך הכל 334 קלוריות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך בייקון, חמאה, בלוקים של גבינת שמנת פילדלפיה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-3536 היו אומרים שזה פגע במקום. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. נסו גבינה מכוסה, בייקון עטוף Jalapeno המבורגרים עם מיונז חלפיניו קלוי, Jalapeno טבילה פופר, ו Jalapeno טבילה פופר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Segura Viudas Reserva Here Cava Brut. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 25 דולר.
Segura Viudas Reserva Here Cava Brut
Segura Viudas Reserva Here Cava Brut
סגורה ויודה רזרבה תורשה קאווה ברוט יש ניחוחות פתיחה מעושנים קלות עם נגיעות של ביסקוויט ורמזים של דבש ועלי כותרת של פרחים. החיך הוא מעולה, פירותי, ומלא טעם, ומספק תחושה מענגת של שפע. תערובת: 67% Macabeo, 33% Parellada