קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

מטבל יווני 5 שכבות עם זיתים קלמטה

מטבל יווני 5 שכבות עם זיתים קלמטה
המתכון 5 שכבה יוונית לטבול עם זיתים Kalamatan יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 10 דקות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 5 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 170 קלוריות. אתה מקבל מתאבן שמגיש 16. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. גשו לסופר וקנו עגבניות, גבינת פטה athenos, שבבי פיטה athenos המקורי, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. נסו ספגטי בסיר אחד עם תה יווני, פטה, וזיתים Kalamatan, מתאבן בצק עלים יווני עם זיתים Kalamatan, ו פסטה יוונית עם שרימפס עגבניות וזיתים קלמאטן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מורחים חומוס על תחתית צלחת פאי 9 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
3 כוסות פרובולון או מוצרלה מגוררת או שילוב של השניים3 כוסות פרובולון או מוצרלה מגוררת או שילוב של השניים
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
2
מכסים בשכבות של מרכיבים שנותרו.
3
מגישים עם צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

אגיורגיצ ' יקו, אסירטיקו ומושופילרו הם הבחירה הראשונה שלי ליוונית. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. אתה יכול לנסות Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.