קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות7
ציון בריאות2
מגזין

מטבל פטה ופלפל אדום קלוי

מטבל פטה ופלפל אדום קלוי
ניתן להכין את המתכון פטאן ומטבל פלפל אדום קלוי בערך 5 דקות. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 7. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 5 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 93 קלוריות. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מתכון זה מכלמתכונים דורש פלפל קאיין, פלפל קלוי קלוי, שום ויוגורט. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, לקטו אובו צמחוני, ראשוני וקטוגני דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 28%, וזה די רע. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מטבל פטה פלפל אדום קלוי, פלפל אדום קלוי עם מטבל פטה, ו מטבל פטה פלפל אדום קלוי מעושן.

הוראות

1
מניחים את הפלפל הקלוי, השום, גבינת הפטה, היוגורט ופלפל הקאיין לבלנדר. מכסים ומערבבים עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
גבינת פטהגבינת פטה
שוםשום
פלפלפלפל
יוגורטיוגורט
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בודגאס נברן ברוט וינטג ' רוזאדו. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
חובבן מציצה ברונטית הארדקור רוסית העשרה
חובבן מציצה ברונטית הארדקור רוסית העשרה
קאווה פרימיום אלגנטית המציעה ניחוחות וטעמים של הדרים בהירים, יחד עם בועות עדינות ועדינות שהן סימן ההיכר של יין סופר-נוצץ.זיווגי אוכל: נברן ברוט רוזאדו זה ישתלב עם גבינות רכות, פירות טריים, בשרים לבנים (חזיר ועוף) ואפילו בשרים אדומים בטעם עשיר. קאווה זו נהדרת ללגימה בפני עצמה, במיוחד לקבלות פנים ולאירועי "עמידה" אחרים.