קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

מטבל פיצה קר

מטבל פיצה קר
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים ים תיכוניים,אז נסו לטבול פיצה קרה. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 16 מנות עם 314 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן כל אחד. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. אם יש לכם זיתים, פטריות, בצל ירוק ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 27%. הציון הזה די גרוע. נסו מטבל פיצה, פיצה קרה, ו פיצה צמחונית קרה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מורחים גבינת שמנת על גבי 14 אינץ'. מחבת פיצה.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
בשר סרטנים טרי, סחוט וקטוף היטב עבור קונכיותבשר סרטנים טרי, סחוט וקטוף היטב עבור קונכיות
2
מורחים רוטב פיצה בתוך 1/2 ב. של קצוות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פיצהרוטב פיצה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
3
מפזרים את הפטריות, חזיר, זיתים, פפרוני, בצל, פלפל ירוק וגבינה. מכסים ומקררים במשך שעה 1 או עד מקורר.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1/2 פאונד גבינת ג'ק פלפל, מגוררת1/2 פאונד גבינת ג'ק פלפל, מגוררת
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
4
מגישים עם צ ' יפס טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית עובדת ממש טוב עם קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא קסטלו די מונסנטו איל פוג ' יו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -40 דולר.
קסטלו די מונסנטו איל פוג ' יו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
קסטלו די מונסנטו איל פוג ' יו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
נולד בכרם "איל פוג' יו " (5.5 דונם, 310 מטר א.ש.ל.) שממנו בשנת 1962 הוא קיבל את שמו: זהו הקיאנטי קלאסיקו קרו הראשון. עשוי 90% סנגיובזה ומ -7% קנאיולו ו -3% קולורינו, הוא מתיישן במשך 20 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. כיום הוא מייצג את המוצר היוקרתי ביותר של החברה, מוערך בכל רחבי העולם. הוא מיוצר רק בצירים הטובים ביותר. החברה בחרה לשמור על כמות ניכרת של בקבוקי יין זה במרתף להיות הארכיון הקבוע, מסוגל לספר את ההיסטוריה של קסטלו די מונסנטו