קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

מטבל קרם תותים

מטבל קרם תותים
מטבל קרם תות דורש כ-10 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 186 קלוריות, 3 גרם חלבון ו-8 גרם שומן. תמורת 76 סנט למנה, מתכון זה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה משרת 16. הוא יהיה להיט באירוע הסופרבול שלכם. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. אם יש לכם תותים, פריכיות גרהם, דבש וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב כמזנון מאוד זול. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית לקטו אובו. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 28%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו פילו צ'יפס עם גלידת וניל ומטבל מחית תותים, עוגת שכבות תותים עם ציפוי קרם גבינת תות, וסופגניות קרם ורדים תותים אפויות עם ציפוי תותים.

הוראות

1
טורפים בקערה גדולה את גבינת השמנת, הדבש והוניל עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
פחית מילוי פאי אוכמניות, מחולקפחית מילוי פאי אוכמניות, מחולק
48 קיסמים עגולים48 קיסמים עגולים
3 (3.75 אונקיות) כוסות פודינג וניל מוכנות ללא סוכר3 (3.75 אונקיות) כוסות פודינג וניל מוכנות ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
זיגוג שזיפיםזיגוג שזיפים
2
להוסיף תותים; להכות במשך דקה 1.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (0.6 אונקיה) ללא סוכר בטעם תותים Jell-O®חבילה אחת (0.6 אונקיה) ללא סוכר בטעם תותים Jell-O®
3
מגישים עם קרקרים גרהם.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס בייגלה, מרוסקים דק1/2 כוס בייגלה, מרוסקים דק

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-34 דולר לבקבוק.
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Extra Brut '61 הוא מחווה ללידתה של פרנסיקורטה ב-1961 - השנה שבה ייצר ברלוצ'י את היין המבעבע הראשון בשיטה הקלאסית הזו. הנוצץ המהנה והתוסס הזה מציע פרי הדר וסיומת פריכה ונקייה. תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נירו*התווית ל-Franciacorta '61 Extra Brut נמצאת בתהליך של שינוי. ייתכן שתקבל אחת משתי התוויות הללו המופיעות למעלה. לא ניתן לבקש תוויות ספציפיות.