קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות32
ציון בריאות1
מגזין

מטבל ראובן אפוי

מטבל ראובן אפוי
מטבל ראובן אפוי דורש בערך 35 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 5 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 135 קלוריות. מתכון קטוגני זה משרת 32 . אם יש לכם זרעי קימל, קרקרים שיפון, כרוב כבוש ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד גם הר ד ' אובר סביר מאוד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 17%, וזה לא כל כך גדול. מתכונים דומים: ראובן דיפ, ראובן דיפ, ו ראובן דיפ.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את ששת המרכיבים הראשונים; מערבבים פנימה זרעי קימל, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
זרעי קימלזרעי קימל
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מעבירים ל -13 אינץ ' משומן. איקס 9-ב. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
3
אופים בחום של 350 ניתנים להזזה למשך 25-30 דקות או עד שהם מבעבעים.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
מגישים עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. מואט אנד צ ' נדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר - ירבעם) עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 600 דולר לבקבוק.
מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
הצבע הוא צהוב קש זהוב אלגנטי עם הדגשות ענבר.ניחוחותיו זוהרים, חושפים פירות צהובים בהירים (תפוח, אגס, אפרסק צהוב), דבש, ניואנסים פרחוניים (פריחת ליים) ותווים בלונדיניים אלגנטיים (בריוש ואגוזים טריים).החיך מפתה, עשיר בטעם וחלק המשלב נדיבות ועדינות, מלאות ומרץ, ואחריו פריכות רעננה בעדינות (פרי עם זרעים), כדי לחשוף את האיזון הקסום של השמפניה.