קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

מטבל תכליתי

מטבל תכליתי
מטבל תכליתי הוא מתאבן המשמש 6. מנה זו מכילה סביב 2 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 31 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכון זה מ-BBC מזון טוב דורש יוגורט שמנת, האריסה, כוסברה, מנטה. 9 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן לקטו אובו צמחוני, ו primal דיאט. וזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: מוסאקה רב-תכליתי, סלט חזיר צדדי, ו כדורי בשר הודו רב תכליתיים.

הוראות

1
כפית את היוגורט לקערה והכה בכמה שיותר אריסה כמו שאתה אוהב. מערבבים ברוב כוסברה ונענע, ומתבלים אם אתה רוצה. עצה לתוך קערה, לקשט עם שאר עשבי תיבול לשרת.
מרכיבים שתצטרך
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
HarissaHarissa
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוטב טבילה ניתן לזווג עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. Ruffino Sparkling rosé (Split) עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino רוזה נוצץ הוא טרי וריחני עם הערות של תות ורמזים קלים של עלי כותרת ורדים. על החך יש יין בועות אלגנטיות וחומציות מרעננת, המציע טעמים מפתים של פירות יער אדומים עדינים ופירות לבנים השוהים לאורך הגימור.Ruffino Sparkling Rosé הוא מהנה בפני עצמו כאפריטיף, אבל גם כבן לוויה למזון, זיווג טוב עם מגוון רחב של מנות כולל דגים בגריל, עוף צלוי, וסלטים ירוקים מעורבים.