קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות36
ציון בריאות0
מגזין

מיני לימון קוקוס עוגות

מיני לימון קוקוס עוגות
מתכון מיני לימון קוקוס עוגות יכול לספק את הכמיהה האמריקאית שלך סביב 45 דקות. מנה אחת מכילה 101 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 36 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו אבקת סוכר, חלב קוקוס, מיץ תפוזים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 8%. ציון זה רע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון). נסו בית מלא: קאפקייקס קוקוס, מילוי קורד לימון, ציפוי קרם חמאה קוקוס-לימון, קוקוס קלוי, מיני קאפקייקס קוקוס, ו קאפקייקס מיני חמוציות קוקוס של ולנטיין (מתכונים דומים).

הוראות

1
להכנת המילוי, שלבו סוכר ועמילן תירס בסיר קטן. מערבבים 1/3 כוס מים, מיץ תפוזים, מיץ לימון, קליפה וחלמון. מביאים לרתיחה; מנמיכים את האש ומבשלים תוך ערבוב מתמיד כ -3 דקות או עד שהם סמיכים מאוד.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
מיץ לימוןמיץ לימון
עמילן תירסעמילן תירס
סוכרסוכר
מיםמים
בקרבקר
חלמון ביצהחלמון ביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מעבירים לקערה ומצננים. (כדי להתקרר במהירות, הכניסו את הקערה למקפיא ובחשו כל כמה דקות עד לטמפרטורת החדר.)
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
כדי להכין עוגות, מחממים תנור ל 35
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מעיל 36 כוסות מאפינס מיניאטוריות בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
5
שלב קמח, סוכר, אבקת אפייה, סודה לשתיה ומלח בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מוסיפים חלב קוקוס, ביצים, שמן ווניל; מקציפים במיקסר במהירות נמוכה עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
ונילוניל
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
7
כף 2 כפיות בלילה לכל כוס מאפין.
8
מוסיפים 1 כפית מילוי למרכז כל כוס. למעלה עם 1/2 כפית הבלילה; מורחים על מילוי.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
9
אופים בחום של 350 למשך 15 דקות או עד שמאפינס נובעים בחזרה כשנוגעים בהם קלות במרכז. מגניב 5 דקות במחבת; להסיר מאפינס מהמחבת.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
10
בואו להתקרר לחלוטין לפני ההקצפה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
11
להכנת ציפוי מקציפים חמאה וגבינת נויפטל במיקסר במהירות גבוהה עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
חמאהחמאה
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
12
מוסיפים את הסוכר; מקציפים היטב.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
13
מוסיפים קליפה וחלב קוקוס; מקציפים לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
בקרבקר
14
בנדיבות כפור צמרות של עוגות; מפזרים קוקוס.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
קוקוסקוקוס

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2(חוֹרֶף)חמאה, מרוכךחמאה, מרוכך3(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס1גדולזנים של פטריותזנים של פטריות2largesביציםביצים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1(יכול להיות או להרחיק)קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת11 קילו קישואים,קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס קלחלב קוקוס קל2(חוֹרֶף)חלב קוקוס קלחלב קוקוס קל113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 גביע Neufchâtel גבינה1/2 גביע Neufchâtel גבינה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס ממותק, קלויקוקוס ממותק, קלוי1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים