קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות8
ציון בריאות46
מגזין

מינסטרונה של ג'יימי

מינסטרונה של ג'יימי
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים ים תיכוניים, אז נסו את המינסטרונה של ג'יימי. מנה אחת מכילה 163 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 8. 2004 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכון זה מכלמתכונים דורש תרד התינוק, שעועית ירוקה, גזר, סלרי. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 25 דקות. בסך הכל, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 97%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: מרק הירקות והמינסטרונה-לה בוליון דה לטסגומס ולה מינסטרונה, גוואקמולי של ג'יימי, ו צ'ילי של ג' יימי.

הוראות

1
בסיר ציר גדול, על אש בינונית-נמוכה, מחממים שמן זית ומקפיצים שום למשך 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שוםשום
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים בצל ומקפיצים 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
3
מוסיפים סלרי וגזר, מטגנים במשך 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
סלריסלרי
4
מוסיפים מרק עוף, מים ורוטב עגבניות, מביאים לרתיחה תוך ערבוב תדיר. אם תרצה להוסיף יין אדום בשלב זה. מנמיכים את האש לנמוכה ומוסיפים שעועית כליה, שעועית ירוקה, עלי תרד, קישואים, אורגנו, בזיליקום, מלח ופלפל. מבשלים במשך 30 עד 40 דקות, ככל שיותר זמן טוב יותר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תרדתרד
מרק עוףמרק עוף
שעועיתשעועית
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
יין אדוםיין אדום
קישואיםקישואים
אורגנואורגנו
באזיל!באזיל!
מיםמים
5
ממלאים סיר בינוני במים ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מוסיפים מקרוני ומבשלים עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
מקרונימקרוני
7
מסננים מים ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
8
לאחר פסטה מבושל מרק מחומם דרך מקום 2 כפות מבושל פסטה לתוך קערות הגשה בודדים. מרק מצקת על גבי פסטה ומפזרים גבינת פרמזן על גבי. מרססים בשמן זית ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
פסטהפסטה
שמן זיתשמן זית
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבייבי תרד, שטוףבייבי תרד, שטוף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי שעועית, סחוטשימורי שעועית, סחוט5גזר, פרוסגזר, פרוס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2(חוֹרֶף)בזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ3ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית ירוקהשעועית ירוקה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2בצל, קצוץבצל, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו טרי קצוץאורגנו טרי קצוץ2(חוֹרֶף)גבינת פרמזן מגוררת לציפויגבינת פרמזן מגוררת לציפוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה קונכיותפסטה קונכיות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום (אופציונלי)יין אדום (אופציונלי)8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן3קישואים, לרבעים ופרוסקישואים, לרבעים ופרוס

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. מסיה דה לה לוז קאווה ברוט עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
תוסס ואינטנסיבי, לקאווה הזו יש תווים יפים של תפוח ירוק ודבש כמו גם חומציות מרעננת. מושלם כאפריטיף ועם כל מתכון בהשראת פירות ים.