קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות3
ציון בריאות9
מגזין

מיסו קוד

מיסו קוד
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל מיסו קוד. מתאים ל-3 מנות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 22 גרם חלבון 2 גרם של שומן, וסך הכל 222 קלוריות. אם יש לך פילה בקלה, מירין, הדבק מיסו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: בקלה קלוי עם עגבניות ובצל אדום, גיליון פאן צ'ילי סיד בקלה, ו מיסו שחור שומשום קרמל פופקורן כדורים + 15 דרכים מתוק להשתמש מיסו.

הוראות

1
מערבבים מים וסוכר במחבת רוטב ומחממים על חום מתון עד שהסוכר מומס.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
הסר מהחלק העליון של התנור ולהוסיף miso להמיס ואז להוסיף את המירין סאקה.כאשר התערובת יש מקורר להשרות את הדגים שלך (
מרכיבים שתצטרך
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
מיסומיסו
רוטב שומשום יפנירוטב שומשום יפני
ציוד שתשתמש בו
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
3
חותכים לחתיכות רבות ככל שאתה צריך לשרת אנשים רבים ככל שתרצה) לא פחות מ 4 שעות, הלילה הוא טוב.כאשר הגיע הזמן לאכול, מניחים את הדג על גבי מדף בתוך תבנית אפייה צלייה במשך 4-6 דקות. היזהר לא לבשל את הדגים עדיף להגיש בינוני לא טוב לעשות.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

Cod עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. סנט מייקל-אפס כעס פינו גריג ' יו עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.